• Anonym

Sälja sex framför webcam

Nån som vet om man anonymt utan att visa sitt ansikte kan sälja sexshower via webcam på nätet? 

• Svar på tråden Sälja sex framför webcam
  • zimson

Torde ju vara ganska lätt att antingen ställa ner kameran eller så ha mask på sig. (går säkert med mjukvaru maskering med som håller reda på dit huvud och sätter en bild över det)

Finns ett flertal mjukvaru lösningar för det. men om du just börjar så kanske nån av de större web siterna som erbjuder det är lättast att börja hos. Typ adultfriendfinder eller liknande.
    Vill även förminna mig att Skype hadde en sådan tjänst där man kunde ställa minut taxan på inkommande video.

• Anonym

fler tips på hur man kan gå till vida för o tjäna lite pengar på att visa upp sig framför en webcam mottages gärna! 

• Anonym (Dont do it!)

Än hur bra pengar det må vara , snabba cash , så tycker jag inte att du skall göra det , har själv sysslat med det i ett par år och fytusan .. nä jag är glad att jag slutade med det , det blir som en drog!

• Anonym

Just nu behöver jag pengar snabbt och detta verkar som ett enkelt sätt att fixa det på, så jag vill veta hur jag går till väga!!! 

• Trust me

Men varför dyker det hela tiden upp trådar med kvinnor som vill sälja sexuella tjänster eller varor? Det kanske kan rationaliseras med att det är snabba cash för er och att marknaden finns. Du måste däremot förstå att du därmed är med och skapar ett utbud utan vilket marknaden inte skulle finnas. Sedan är du också med och hjälper till att bibehålla föreställningen att kvinnor är till salu för sex.

Mångas kortsiktiga tänkande skapar långsiktiga problem.

• Anonym
    Trust me skrev 2011-01-22 20:05:36 följande:
    Men varför dyker det hela tiden upp trådar med kvinnor som vill sälja sexuella tjänster eller varor? Det kanske kan rationaliseras med att det är snabba cash för er och att marknaden finns. Du måste däremot förstå att du därmed är med och skapar ett utbud utan vilket marknaden inte skulle finnas. Sedan är du också med och hjälper till att bibehålla föreställningen att kvinnor är till salu för sex.

Mångas kortsiktiga tänkande skapar långsiktiga problem.
    Men det är väl upp till var och en om man vill göra detta, finns ju män som säljer sig själva också likväl, men vi kvinnor kanske inte funkar såsom män och blir kanske inte lika attraherade av o se en man sitta o dra i snorren framför webcam. Kvinnor är mer vackra varelser liksom och det är ju upp till var och en och bestämma som sagt och varför inte utnyttja det faktum att någon vill betala för det om man nu vill och kan det. 

• Anonym

Tänk över det ordentligt bara, Lätt att ångra och må dåligt över det senare..

Ett tips är att ta alltid betalt innan du gör något, Lätt att folk lurar dig annars..

• Trust me
    Anonym skrev 2011-01-22 20:37:36 följande:
    Men det är väl upp till var och en om man vill göra detta, finns ju män som säljer sig själva också likväl, men vi kvinnor kanske inte funkar såsom män och blir kanske inte lika attraherade av o se en man sitta o dra i snorren framför webcam. Kvinnor är mer vackra varelser liksom och det är ju upp till var och en och bestämma som sagt och varför inte utnyttja det faktum att någon vill betala för det om man nu vill och kan det. 

Tror inte det är någon idé att vi pratar vidare om det.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-01-22 20:41:43 följande:
    Tänk över det ordentligt bara, Lätt att ångra och må dåligt över det senare..

Ett tips är att ta alltid betalt innan du gör något, Lätt att folk lurar dig annars..
    Självklart måste det bli betalning före!! 
    Trust me skrev 2011-01-22 21:15:57 följande:
    Tror inte det är någon idé att vi pratar vidare om det.
    Nej det är väl inte det. Alla får ju ha sin egen åsikt! 

Tycker att så länge ingen vet vem jag är och inte jag visar ansiktet och så då borde d funka fint och jag borde kunna få de pengar jag behöver för att sedan kunna få ordning på saker och ting. Men jag behöver veta HUR jag kommer igång med detta och hur mkt kan man tjäna per "visning" typ. 
  • Anonym (Dont do it!)

ett hett tips, googla runt på nätet eller prata med andra webcambrudar , kika in henne lr nått http://webcamslampa.2u.se/ googlade bara och denna var den första som dök upp!

Svar på tråden Sälja sex framför webcam