• logg81

Finspångsbor!

Halloj

Jag är relativt nyinflyttad i Finspång och ja... nu börjar det kännas lite ensamt att inte ha någon att ta en kaffe med...

Jag har en 3-årig dotter och en stor hund...
    Jag pluggar om dagarna till lastbilschaufför. Så jag är både motorintresserad och djurintresserad

En ny bekantskap är jag ute efter... som förhoppningsvis kan bli en riktig vän vartefter... Eller flera Jag saknar någon att springa över till och ta en kaffe och snacka skit med...

//Chrisse

Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
  • Svar på tråden Finspångsbor!
  • Gliimma

Nu bor inte jag i Finspång längre (de flesta flyttar därifrån) ;) men om du är motorintresserad så borde det inte vara svårt att få vänner med gemensamma intressen ;) hoppas du finner en vän snart!

• logg81

Jo jag har förstått att de flesta flyttar... Lite synd för det är trevligare än jag trodde

Det hoppas jag med

• logg81

puttar lite och ser om det finns någon som vill utöka sin bekantskapskrets lite

• Godisråttan1

Hej hopp! Ser att tråden skrevs för läääängesen, men jag svarar ändå! Jag är nyinflyttad i Fimpan och kan inte göra annat än att instämma i ditt inlägg! Jag kan inte säga att jag är särskilt motorintresserad men jag kanske kan bli Men djur tycker jag om och det viktigaste av allt-jag älskar att fika! Jag är just nu mammaledig med min son på 7 månader och väntar nummer två samtidigt. Om du inte har flyttat från Finspång (som alla andra och fortfarande vill ha nån att fika med är det bara att du skriver nån rad!
    //Godisråttan1

• malinpalin79

Hej! Hittade tråden nu! Jag bor oxå i lilla Finspång och är rätt ensam. Jag kommer härifrån men har bott på andra ställen under några år så har inte många kvar här. Jag har en kille på 2,5 år. 
    /Malin 

• Godisråttan1

Vad trevligt med fler ensamma finspångsbor Om du vill ses och ta en fika är det bara du skickar ett meddelande! //Godisråttan1

• logg81

Oj... jag har totalmissat! SORRY!!!

Jag bor på Östermalmsvägen... uppe vid Netto ungefär =)

• malingo

Mammaledig, inflyttad, hundägande och lite smått uttråkad försöker jag fördriva dagarna....

Sällskap?  Glad

• Ssnuttan

Mamma till en son o dotter på 5 o 3 år.
    Vardagen kunde varit roligare vissa dagar, skulle vara kul o ha någon o dricka kaffe med och barnen kunde få busa av sej lite :)

Ingen som bor på östermalm/dunderbacksområdet?

• familjenjohansson

Är 31 och har en son på 4 1/2 och en dotter på 2. Bor i Svärtinge så inte i Finspång men inte allt för långt bort då man har bil. Tar gärna en fika eller en picknick i det gröna och låter barnen rasa av sig. Eller bara tjejtid utan de små...

Svar på tråden Finspångsbor!