Hur pullar ni?
Ligger här i min säng och vaknade kåt. Jag vill pulla mig själv, men jag är inte bra på det.
Hur pullar ni? Berätta gärna hur ni börjar, steg för steg. Typ: jag börjar såhär, sen fortsätter jag såhär. Berätta
Ligger här i min säng och vaknade kåt. Jag vill pulla mig själv, men jag är inte bra på det.
Hur pullar ni? Berätta gärna hur ni börjar, steg för steg. Typ: jag börjar såhär, sen fortsätter jag såhär. Berätta
Finns nog inget fast mönster. Steg 1, steg 2 osv...
Nej, men man kan ju förklara hur man börjar. Man ska ju inte bara gå rakt på.
Jag brukar börja smeka lite mjukt o försiktigt, extra skönt om man är nyrakad. Sen gnuggar jag blygdläpparna mot varandra i ett tempo och med en intensitet som känns skönt, det räcker för mig. Brukar gå snabbt o bli riktigt skönt! Jag använder alltid båda händerna. Är jättesvårt att få nån annan att lyckas, har faktiskt aldrig blivit bra. Men de brukar hitta andra sätt att smeka mig på, de har ju en tunga att komplettera med!
gnugga blydläpparna mot varann..det var nåt nytt minsann.
jag hade smekt lätt utanpå till jag inte kunde låta bli att massera klitoris..hade använt saliv och smekt och smakat mellan blydläpparna och fört ett finger, två fingrar in..
särat blydläpparna med ena handens fingrar och gnuggat klitoris med massa saliv med endra handens fingrar...
mums..får nog hem och smeka fittan på min tjej
Alla som tror att TS "Pullsugen" egentligen är en kille säger Häpp. Jag börjar.........HÄPP!
HÄPP
Hmm, ja just d ja TS skrev att han/hon va sugen på att pulla sig själv...
Aja, man kan väl få fråga hur andra gör för det. Men om man ändå är anonym så kan man ju i så fall va ärlig med sin fråga.