• Analoga

Fy vilken dålig förlorare Hanna Graaf är!

Gud vad jag stör mig på den kvinnan efter fredagens Lets dance! Stå och peka finger åt tittarna som inte röstat på henne, och sen gafflar både hon och systern Magdalena i pressen om Jantelag och spyr galla över tittarna som inte röstat på henne!

Hur gamla är de? Trodde de var mognare än så! 

Hur kan man vara så förbannat självgod??

Har inte sett någon annan utröstad som reagerat på det här viset. Att inte kunna ta en sån här sak. Hon måste ha väldigt höga tankar om sig själv! Förvånad

• Svar på tråden Fy vilken dålig förlorare Hanna Graaf är!
  • heter

Jag undrar också vad människan tänkte?! Hon som alltid är så gulligull och pusspuss eller så vill hon låta sig framstå i alla fall och så kommer det här? Helt rubbat måste jag säga. Lägg sen till hennes syrra och hennes mans "försvarstal" om hennes fantastiska personlighet blablabla - hela gänget är ju patetiska! Alla tre föll ganska långt längre ner efter helgens utspel...

You can take the girl out of the trailer park but you can´t take the trailer park out of the girl. Tungan ute

• puss

hittills har hon varit dålig på precis allt jag sett henne göra.

up yours
  • yaaniz

Klart hon blev besviken. Tycker det var "rätt" gjort att göra så. Varför ska man inte få visa det? Hellre visa att man blev besviken än att låtsas som att man inte bryr sig. Men det är MIN åsikt.

• puss
    yaaniz skrev 2011-01-23 15:57:09 följande:
    Klart hon blev besviken. Tycker det var "rätt" gjort att göra så. Varför ska man inte få visa det? Hellre visa att man blev besviken än att låtsas som att man inte bryr sig. Men det är MIN åsikt.
    besviken är inte samma sak som att anklaga andra för att man inte lyckas.
    och nu får vi se hur länge det dröjer tills nån vrålar AVENSJUK
    up yours
  • yaaniz
    puss skrev 2011-01-23 15:58:21 följande:
    besviken är inte samma sak som att anklaga andra för att man inte lyckas.
    och nu får vi se hur länge det dröjer tills nån vrålar AVENSJUK
    Ah jag vet inte vad som sades efter. Men det man såg i programet tycker inte jag var någon stor grejj.
  • puss
    yaaniz skrev 2011-01-23 15:59:47 följande:
    Ah jag vet inte vad som sades efter. Men det man såg i programet tycker inte jag var någon stor grejj.
    jag såg inte programmet ens....
    up yours
  • heter
    yaaniz skrev 2011-01-23 15:57:09 följande:
    Är det rätt att visa finger, kalla Sverige för ett jävla janteland och säga "Fan ta er!" till alla som inte röstade alternativt röstade på någon annan? 

Och att sen stå och gråta om att hon missade en vecka med familjen är ju ännu mer löjligt. Hon dansar inte dygnet runt och de flesta människor är ifrån sin familj på dagen så vad är problemet? Hade hon räknat så stenhårt med att vinna att det bara är värt att "vara ifrån" sin familj vid en vinst? Frågan är hur hon hade tänkt vinna med tanke på att hon var lika stel och okarismatisk som en mussla.
  • puss
    heter skrev 2011-01-23 16:02:06 följande:
    Är det rätt att visa finger, kalla Sverige för ett jävla janteland och säga "Fan ta er!" till alla som inte röstade alternativt röstade på någon annan? 

Och att sen stå och gråta om att hon missade en vecka med familjen är ju ännu mer löjligt. Hon dansar inte dygnet runt och de flesta människor är ifrån sin familj på dagen så vad är problemet? Hade hon räknat så stenhårt med att vinna att det bara är värt att "vara ifrån" sin familj vid en vinst? Frågan är hur hon hade tänkt vinna med tanke på att hon var lika stel och okarismatisk som en mussla.
    men
    herregud, vilket spektakel.
    up yours
  • Sarah f

alexandra Pascalidou är ju lika eller värre töntig, som nu efter opinionen mot henne låtsas att hon baaaara dansar för att det är roligt och hon är sååååå medveten om att hon hamnar sist. Jösses vilken trist person, vända kappan efter vinden eller vad?

• heter
    puss skrev 2011-01-23 16:03:45 följande:
    men
    herregud, vilket spektakel.
    Ja, det var verkligen det. Tror klippet finns på Aftonbladet så titta på det så får du dig ett gott skratt. I första programmet så fick hon ju så dåliga röster att hon grät ut på sin blogg om det och kallade folk i produktionen för ulvar i fårakläder och alla var så dumma och hemska. Nu börjar jag förstår varför. Hon kan inte ta minsta lilla motgång utan skyller på alla andra istället.
Svar på tråden Fy vilken dålig förlorare Hanna Graaf är!