• Anonym (Konstig?)

Ingen lust hjälp

Min kille vill ha sex ofta men jag känner mig aldrig sugen. Så ibland har jag sex bara för
    att han ska bli nöjd. Vad kan det vara för fel att jag aldrig är sugen? Vi har varit ihop
    i 8 år och jag har aldrig kännt något sug efter sex. Skulle bara så gärna vilja vara kåt som alla andra=(

• Svar på tråden Ingen lust hjälp
  • Anonym (känner desamma)

jag har exakt samma problem Rynkar på näsan. Känner inge sug alls, vi kanske har sex 1 gång i veckan men verkligen inte mer, jag har ingen lust alls, känner lixom inte för de. Min fästman blir så ledsen och tror att jag har någon annan, me jag ger honom kärlek, och allting men nää de ska vara mer. hur får man upp sexlusten igen??
    vi har varit tillsammans i 3år  och har 3 barn

• Anonym (samma här)

Jag känner igen mig i din situation. Eftersom detta är väldigt jobbigt för min man, och även för mig, så funderar jag på att gå och prata med någon, helst tillsammans med mannen. En sexolog eller psykiater tänker jag. Då tror jag att man kan reda ut vad det är som gör att man aldrig är sugen. Kanske kan vara något för dig/er också?

• Anonym (Konstig?)

Det kanske vore det bästa. Jobbigt när det ska behöva vara såhär. Har ni varit och pratat med någon?

• Anonym (samma här)

Nej, inte ännu... min man är väldigt skeptisk till det, men samtidigt ser han nog att vi inte löser detta på egen hand...

• Anonym (Konstig?)

Känner mig också lite skeptisk till dem. Men det kanske är värt ett försök. Hur länge har ni haft de så här?

• Anonym (samma här)

sedan en bit in i graviditeten tror jag, vår son föddes för snart två år sedan och efter det är det inte särskilt ofta...

• Anonym ("Trött")

Samma problem här. Han vill flera ggr/vecka medan jag på ngt märkligt sätt har gått och blivit asexuell. Tänker sällan eller aldrig på sex och onanerar ung. lika ofta så det är egentligen inte HONOM det handlar om.
    Sedan kan jag erkänna att han inte är den bäste jag har haft även om han försöker. I vilket fall som helst är sexet inte det viktigaste för mig. Det finns andra saker i förhållandet som väger tyngre. HAN har dock stora svårigheter med min olust och blir sur, besviken och stött. Det skapar dåligt samvete hos mig och gör att jag känner mig ännu mer pressad vilket bara gör att jag vill ännu mindre! Svinjobbigt.

Svar på tråden Ingen lust hjälp