• Anonym (Suck..)

Manipulativ kille..

Min kille höll hela tiden på att manipulera mig. Det kunde räcka med en skitsak som att jag inte kunde göra ngt han bad mig om då blev reaktionen genast en massa gap och -Amen då skiter vi i det! Till exempel om vi var bjudna på en fest så kunde han ringa samma dag och be mig uträtta ett ärende, när jag svarade att jag inte hann började han gapa -Amen då skiter vi i festen! Så jävla irriterande! Jag blev helt galen på det här vareviga dag och skällde ut honom över att han var så jävla respektlös, då kommer han hem och dumpar mig.. Blev först ledsen och chockad då vi varit tillsammans i fyra år, men sen kändes det som han bara gjort mig en tjänst..

Det här var bara fyra veckor sedan och jag bor ff här då jag letar efter ett boende. Det jävliga är att han fortsätter sin jävla skitstil fast det är slut. Vi skulle laga mat idag då hans son kommer hit ikväll. Då ringer han mig från krogen och ber mig börja med maten. Som jag alltid sagt tidigare i såna lägen är att jag väntar tills han kommer hem då det brukar sluta med att han aldrig kommer.. Gissa vad aset börjar gapa? -Amen då skiter vi det!
    Hur fan ska jag stå ut?!!

• Svar på tråden Manipulativ kille..
  • h8him

Du behöver inte stå ut! Laga mat till dig eller köp hem något. Låt honom fixa mat till sig och sonen själv. Sätt dig i soffan och peta dig i naveln sen när han kommer hem och frågar han efter mat så meddelar du bara att du redan har ätit...

• Anonym

är det slut har man fan inga skyldigheter o hjälpa han.....

• Polly S

du svarar "ja, det gör vi!" och lagar mat till dig själv.
    varför ska du laga mat när ni inte är tillsammans?
    är han på krogen istället för med sonen är det ju hans eget fel...

• Anonym (Suck..)
    h8him skrev 2011-01-23 18:26:41 följande:
    Du behöver inte stå ut! Laga mat till dig eller köp hem något. Låt honom fixa mat till sig och sonen själv. Sätt dig i soffan och peta dig i naveln sen när han kommer hem och frågar han efter mat så meddelar du bara att du redan har ätit...
    Det här med maten är bara ett exempel. Han håller på så här om allt! Jag bor ju ff här, så hur ska jag hantera det..?
  • Polly S
    Anonym (Suck..) skrev 2011-01-23 18:32:02 följande:
    Det här med maten är bara ett exempel. Han håller på så här om allt! Jag bor ju ff här, så hur ska jag hantera det..?
    han bestämmer inte över dig och eftersom du är på väg bort så har han ju inget att sätta emot.
    ja, du kan betala din del av hyran och plocka undan dina saker efter dig, but that's it.
Svar på tråden Manipulativ kille..