Bästa sulkyn?
Någon som har koll på vilken sulky som är den bästa
- typ Bäst i Test, eller liknande?
Mina krav är att det finns fullt liggläge och bälte.
Någon som har koll på vilken sulky som är den bästa
- typ Bäst i Test, eller liknande?
Mina krav är att det finns fullt liggläge och bälte.
Ingen??
inge koll på bäst i test, men jag personligen rekommenderar STARKT BRIOS SPIN!
Babyjogger city mini.... Lätt att fälla i hop, lätt vagn, fullt liggläge, bälte, grym sufflett, tar liten plats, lätt att köra...
Har den fullt liggläge?
Tack för era svar!!
Jag gillar BRIO race, inte riktigt fullt liggläge. Det blir en liten lutning.
Samma är det med Teutonia Timmy.
Riktigt bra vagnar iaf.
TS, brio spin har inte fullt liggläge. Årmodell 2010 (som jag har nu) är faktiskt ganska värdelöst viloläge. Så den rekommenderar jag INTE.
men den nya årsmodellen, bri ospin 2011 har blivit förbättrad på en hel del punkter, bl.a. viloläget. Så den är nog kanon, vi ska byta upp oss!
Brio spin är samma som brio race i princip, fast med svängbara framhjul..
Har märkt att sonen hasar ner sej vagnen för han vill ligga mer ner, då hamnar fötterna och benen jättelångt utanför fotstödet.
Baby jogger city mini har fullt liggläge. Dock är den 3 hjulig vilket jag har liiiite svprt för... men den är bra den också, vi använder den dock mest som extravagn, resevagn...
Vill gärna ha 4 hjul, som man kan låsa och 'låsa upp'...
Min citi mini har 2 hjul i fram i stället för 1. ;) vilket gör att jag tycker den känns säkrare än med 1 hjul. Kompisen jobbar på barnaffär och hon rek. Den starkt.
Det finns en Babyjogger City Mini med fyra hjul, dvs swivelhjul fram.
Bild här...
http://www.babyjogger.se/citymini4.aspx
wow, det hade inte jag sett!! den måste vara ganska ny, för vi köpte ju våran city mini i augusti... då fanns den inte...
Vi har en Brio Spin och är riktigt riktigt nöjda! Liggläget är som tidigare sagts inte fullt men sonen sover väldigt gott i vagnen.