• Jujja

Hjälp ang lösenord hotmail

Har automatisk inloggn på Hotmailen, men behöver nu mitt lösenord...som jag totalt glömt bort.

Hur gör jag nu?  Hjäälp!

• Svar på tråden Hjälp ang lösenord hotmail
  • Hallonmumsan

har du din hemliga fråga?
    kommer du ihåg den så kommer du in ändå. eller har du koplat en annan mail till din hotmail så kan du få lösenordet dit.

• Näckrosen

Tryck på "Glömt ditt lösenord".
    Förhoppningsvis har du valt en fråga där som du kan besvara och får då möjlighet att välja ett nytt lösenord.

• pluvdo

klickar på att du glömt ditt lösenord? om du ställt någon säkerhetsfråga (eller vad det nu heter) som exempelvis "vad heter min mamma i mellannamn" eller något så kan du ju välja att få svara på den.

• Jujja

Behöver lösenordet f att logga in fr telefonen...vill helst inte logga ur fr datorn...för då kommer jag ju inte in igen! Finns det ingenstans man byter lösenord? Försöker leta m är SÅ kass på detta!

• Hallonmumsan
    Ändra ditt Lösenord

För att ändra ditt lösenord:

1.       Logga in på kontosammanfattningssidan med ditt Windows Live ID (E-postadressen och lösenordet som du använder att logga in på Windows Live program och tjänster som Windows Live Hotmail och Windows Live Messenger; Microsoft tjänster som Xbox Live, MSN, och Office Live;.).

2.       Under Information för återställning av lösenord, klicka på ’Ändra’ bredvid Lösenord.

3.       Bekräfta/Verifiera att e-postadressen i Windows Live ID fältet är korrekt, and skriv sedan in ditt nuvarande lösenord i rutan Gammalt lösenord

Lösenordsstyrkemätaren hjälper dig att se om ditt lösenord är klassat som ett starkt lösenord.

4.       Skriv in ett nytt lösenord.

5.       Frivilligt: För extra säkerhet kan du ställa in att ditt lösenord ändras var 72:a dag. Klicka på Mitt lösenord ska upphöra att gälla efter varje 72-dagarsperiod, och sedan klicka på Spara.

Vissa tjänster kräver att du ändrar ditt lösenord var 72:a dag. Om du väljer någon av dessa tjänster, kan automatisk lösenordsförfallning redan vara satt och kan inte ändras.

• Hallonmumsan

denna information hittade jag på hotmailen, verkar som du måste kunna dit lösenord,

kanske kan du skaffa en ny mail och länka samman dom och få dit lösenord skickat dit

• Jujja

nej, inte en aning om nån hemlig fråga...haft denna mail i åratal...tack för att ni försöker hjälpa mig

• Jujja

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ veet ni, ringde o beklagade mig f min bästa vän. HON kunde mitt lösen, hade givit henne det för 100 år sen n jag var utomlands o bad henne kolla en grej, vilket minne
    Så fixat!!

• Hallonmumsan
    Jujja skrev 2011-01-23 22:35:49 följande:
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ veet ni, ringde o beklagade mig f min bästa vän. HON kunde mitt lösen, hade givit henne det för 100 år sen n jag var utomlands o bad henne kolla en grej, vilket minne
    Så fixat!!
    härligt. lägg det på minnet nu
Svar på tråden Hjälp ang lösenord hotmail