Hjärtesorg... :(
Jag och min (ex) sambo var tillsammans i 8 underbara felfria månader. Vi blev blixtförälskade och han flyttade in till mig nästan med detsamma. Det var på hans initiativ. Vi älskade varandra mest i världen, varje dag, varje timme. Våra barn kallade varandra för syskon. Vi gick igenom några tuffa saker, men klarade det för vi var tillsammans. Alltid. Vi planerade att flytta till hus. Vi tom anlitade mäklare för att sälja våra lägenheter. Vi planerade barn efter sommaren.
VARJE dag sa han att han älskade mig och att jag var det bästa som hänt honom. Hans allt. VARJE dag skickade han sms om hur bra vi har det och hur mycket han längtar efter vår framtid ihop. Sen när vi skulle lägga bud på ett hus säger han plötsligt att han inte är kär. Och det beror inte på någon annan. Utan att han har känt så länge men inte vågat säga något. HUr kan man? Hur kan man föra någon bakom ljuset så? Planera barn och allt? Hur kan man göra så mot en människa som älskar en mer än allt annat på denna jord? Gav alla förslag till att få det att funka igen, men han ville inte.
Han flyttade ut samma kväll och hämtade sina saker 2 dagar senare. För några dagar sedan kollade vi hus. Nu är vi varandras ex. Så nu sitter jag här. Ensam. Igen. På ruta ett. Igen.
Ville bara skriva av mig lite....har aldrig känt sådan hjärtesorg. Han var min drömman. Det mest underbara jag träffat.