• Anonym (undrar)

Mörka killar

Någon tjej här som haft sex med en mörk kille? Jag är själv mörk och varje gång man snackar med en tjej/Kvinna på nätet så kan man snacka skit mycket om sex och vad dom vill göra med mig osv men när dom ser en bild på mig så vill dom inte för att ja e mörk antar jag... dom vet min ålder och ja ser inte illa ut...

Vill som andra kunna få träffa någon.

Skriv gärna vad ni har för erfarenhet av oss mörka i sängen

• Svar på tråden Mörka killar
  • Anonym

Jag tycker det är otroligt fint med mörk hy, det är attraktivt om något. Kanske är de rädda pga myten om mörka mäns utrustning :-P

• Anonym

Jag tänder inte på mörka killar av nån anledning så jag har ingen erfarenhet av hur dom är i sängen.

• Anonym (El jucko grande)

De gör väl som alla andra killar - juckar fram och tillbaka? Flört

• Anonym

Inte många svenska tjejer vill ta mörka innanför trosan..finns ju mörka tjejer ? Duger inte dom.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-01-24 19:36:02 följande:
    Inte många svenska tjejer vill ta mörka innanför trosan..finns ju mörka tjejer ? Duger inte dom.
    Så är det kanske på mindre orter där de inte är vana vid mångkultur. Jag bor i Malmö, och alla mina kompisar har varit besatta av mörka killar under perioder. Jag är svensk och älskar mörka. Sen finns det ju många tjejer i sverige som inte är svenska. Du har inget att oroa dig för TS.
  • Anonym

Är själv ljus i huden men tänder mer på mörka killar än ljusa. tycker att det är jätte fint med mörk hud ;)

• Thomas 66

Finns rätt många fina tjejer från Iran : )

• Rakad Apa
    Thomas 66 skrev 2011-03-19 22:12:17 följande:
    Finns rätt många fina tjejer från Iran : )
    Finns grymt snygga tjejer från mellanöstern, men de lär väl vara aningens svårraggade
    Formerly known as Rakad Apa
  • The Riddler

Äh bara o satsa på latinskor eller arabiskor. Dem är mer öppna för mörka män och dessutom snyggare än svenska tjejer ren generellt. 
    Sen att dom vackrare bakdelar xD 

• Anonym (Tiffany)
    Anonym (undrar) skrev 2011-01-24 18:58:46 följande:
    Någon tjej här som haft sex med en mörk kille? Jag är själv mörk och varje gång man snackar med en tjej/Kvinna på nätet så kan man snacka skit mycket om sex och vad dom vill göra med mig osv men när dom ser en bild på mig så vill dom inte för att ja e mörk antar jag... dom vet min ålder och ja ser inte illa ut...

Vill som andra kunna få träffa någon.

Skriv gärna vad ni har för erfarenhet av oss mörka i sängen
    Talar du om att du är mörk från början? Kanske bäst att göra det, altså tala om vart du kommer ifrån lixom för alla gillar det inte men det finns många som gör det. Jag är själv mörk och mina bröder gillar bara vita tjejer och dom har aldrig problem med att få någon heller.

En del tjejer kan ju snacka mkt sex på nätet men sen när det gäller att träffas kan dom fegar ur.
Svar på tråden Mörka killar