Kan man återställa raderade sms?
Som frågan lyder går det? Finns det något program man kan ladda ner till datorn? Varför vill jag helst inte gå in på mer än att jag behöver ha dem tillbaka om det går. Tacksam för svar!
Som frågan lyder går det? Finns det något program man kan ladda ner till datorn? Varför vill jag helst inte gå in på mer än att jag behöver ha dem tillbaka om det går. Tacksam för svar!
puff puff,,,
det var väll onödigt att radera dom
jag tycker de låter ganska otroligt om man kan göra det, så jag följer tråden och ser om du får svar. tyvärr har jag ingen aning.
Borde väl fungera om du inte fått så många efter det. Jag har för mig att filer sparas på olika delar av minnet och att det man raderar är själva listan med platserna. När man raderar så tar man inte bort informationen i sig utan informationen om informationen. Man behöver alltså ett sätt att återskapa informationen om informationen. Jag har ingen aning om hur det går till.
Vill gärna oxå veta så därför puffar jag upp tråden =)
Skippa länken om någon försöker den var från 05. Så det har ju hänt en hel del sen dess. NU struntar jag i tråden för idag och få se imorgon om någon vet , annars är det nog bara att acceptera att sms är borta!
Gör ett sista puff sen ger jag mig.:)
Även om du skulle hitta något slags program som gör det så tror jag inte att du kommer klara av att återställa raderade sms om du inte är extremt kunnig och vet vad du ska göra. Tyvärr =/
www.simcon.no/
Du behöver en sim-kortläsare och själva programmet. Ska tydligen vara lätt att använda sig utav.
Så uppenbart att du ska snoka genom din killes telefon!