• Sashimi

Vad har du för skostorlek, du som är runt 165 lång?

Arrrgghh! Jag blir vansinnig på mitt komplex som har hängt med sen grundskolan. Jag är 164 cm lång och har haft typ 38 i skor men har nu efter graviditeten 39 i skor! Jag blev retad för mina stora u-båtar och det hänger kvar än.. Vad har ni i skor ni som är omkring 1,65 långa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-25 20:19
    Ber om ursäkt att jag inte la till större storlekar än 40 i omröstningen, det ger mig iaf en tankeställare att de som retade mig för stora fötter i grundskolan inte hade någon anledning att göra det.. Jag får ta och släppa det spöket!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har du för skostorlek, du som är runt 165 lång?
  • bizzziie

168cm, 39 i skostorlek. Har inte ens tänk på det!

• delirium

jag är 168 och jag har 40-41 i skostorlek, jag har lite komplex över det! Men den enda som retar mig/har påpekat det är min kille... >:( 

• LuMa

Är 167 och har 39-40 i strl.
    Inget jag spänner mej över, jag kan inte direkt göra nåt åt det ändå.

• Lalalong

Jag är 166 cm lång och har 40-41 i skor. Tänker inte på att det skulle vara ett problem... 

Klara 060504, Alva 100117
  • First time

Storlek 38, 164 cm lång. När jag var yngre och vägde mer så hade jag 40-41 men när jag gick ner till normalvikt så krympte även fötterna...

Nu är jag gravid men kan fortfarande ha 38

• Cornellia

39

Tycker att det verkar vara en helt normal storlek, men dom flesta brukar anmärka på att jag har så små fötter. Är 164 cm lång.

• Mamma till 3 M

HM.. kändes ännu takigare att man inte kunde svara högre än 40 :/ jag ör 163 o har storlek 41.. men de var tydligen väldigt konstigt eftersom de inte ens fanns som alternativ :P nhaha

Svar på tråden Vad har du för skostorlek, du som är runt 165 lång?