mojsan79 skrev 2011-02-13 10:56:27 följande:
Hej hej!
Mia Maria: Vilka hotell skulle du rekommendera i Marmaris och Icmeler?
Har lite beslutsångest över vilket ställe vi ska välja, det är jag och min son på 8 år som ska åka i slutet av september och det är första gången jag åker själv med honom så jag vill gärna ha det lugnt och ordnat.
Jag har tittat på Blue Star Prince och Maricya från Fritidsresor i Icmeler och Hawaii 1, Kaptan och Pasa Beach i Marmaris. Är det något du har varit på och skulle rekommendera?
Någon som varit i Kusadasi och Golden Gate? Är det ett bra ställe rent generellt? Skulle ni rekommendera det?
Jag har bott på Maricya i Icmeler o det är jättemysigt! Bra läge, nära till strand o även till shopping o restauranger osv! Ett lite mindre hotell, men jättetrevlig personal o rent o fräscht.
Kaptan har jag också bott på o jag är nöjd där med! Ligger alldeles vid stranden, samt ett stenkast från huvudgatan där ni kan hoppa på Dolmusar in till sta'n.
Finns dock affärer o restauranger längs med hela huvudgatan, så ni behöver inte åka/gå så långt heller.
Blue Star Prince har jag kikat in på, o det verkar också bra! Har bekanta som bott där o de var nöjda!
Vilket du än väljer så tror jag garanterat att ni blir nöjda.
Samtliga är fräscha hotell med bra standard (medelklass).