Hur ska man lyckats träffa en ny livskamrat med barn heltid????
Funderar en hel del på hur....... man ska lyckas träffa en ny livskamrat när man har barn heltid och nästan ingen barnfri tid. Den enda gången jag är barnfri är i stort sett när jag har kvällsmöte på jobbet, där utöver nån enstaka gång men mycket mycket sällan.
Men jag får höra ofta av omgivningen - När ska du lyckas träffa en ny man i ditt liv.
- Det är väl hög tid att du träffar en ny man. osv osv *suck*
......men att vara barnvakt det erbjuder man sig inte. Har nätdejtat men tröttnat då det e ett helt projekt att få ihop dejter pga brist på villiga barnvakter och man får gå på några för att träffa rätt och sen måste man träffas för att lära känna varandra.
Min mamma är en av de som suckar högst och yttrar sig, men hon förstår inte hur svårt det är i min sits, hon själv är pensionär utan små barn o har all tid i världen att träffa nån.
Känner att när man får höra detta ofta så blir man deppig och ledsen, samtidigt ger jag hellre mitt barnen trygg tillvaro och står tillbaka än att jag är ego. Kan tillägga att mitt barn är lugnet själv och inga problem att lämna bort så barnet är inte problemet utan bristande intresse att ställa upp
Nån annan i sama sits som lyckats träffa en ny partner? Hur har ni gjort? Eller nån i samma sits som mig?