Kommer vi gå ifrån varandra nu...?
Jag vet inte vad jag ska ta mig till... När vår dotter föddes var livet underbart! Har aldrig kännt mig närmare honom, men nu har något hänt... Han är ofta arg och irriterad, han är missunsam andra och vill att andra ska ha det så mycket värre än vad vi har det...
Det är tufft med pengar just nu så det gäller att tänka efter med allt man lägger pengar på, något han är väldigt dålig på! Han impulsköper mycket och rättfärdigar det med att "det var ju billigt". Jag blir fort irriterad eftersom jag tycker att vi kanske borde spara och bara köpa sånt vi verkligen behöver. Så där har vi en del diskussioner... det andra problemet vi har är samlivet... jag hittar inte riktigt lusten just nu och jag tror det tär mer på honom än något annat... men jag vet inte vad jag ska göra för att lusten ska infinna sig.. känner mig bara så "mammig" och inte ett dugg sexig...
Saken är den att jag klarar inte av den person han nu blivit. Jag vill inte vara med någon som är arg och vill andra olycka... det är inte ett bra sätt att leva livet... vad ska jag ta mig till? hur får jag tillbaka honom..? jag vill ha honom som han en gång var...