• AvLängtanTillDej

Gravida i Jönköping med BF hösten 2011

Skapar en tråd för oss Jönköpingsmammor som ska ha bebis efter sommaren.

Hoppas att vi kan följas åt under vår resa.

• Svar på tråden Gravida i Jönköping med BF hösten 2011
  • Version2

Spännande =)

Roligt med en tråd.
    Hoppar in här och joinar!

• AvLängtanTillDej

Kul. :D Välkommen.

• Version2

Tack! =)

Vilket datum har du BF?

• AvLängtanTillDej

Jag har bf den 1/10. Har haft ett x och ett MA innan så jag vågar inte riktigt ställa in mej på en eventuell förlossning innan vul. Det ska jag på den 15. När har du BF?

• Version2

Usch då!
    Men nu går det säkert bra ska du se! =)

Jag tror det är runt den 24/9.
    Gjorde vul förra veckan och fick se ett hjärta ticka.
    Men jag är nog mer av den nojjiga typen och vill inte ta ut något i förskott.
    Men visst är man glad och hoppas på det allra bästa! =)

• Fröken Lilja

Kul!
    Jag hoppar på denna tråden! Ska oxå göra vul den 15:e. Men visst är man nojjig... 

• AvLängtanTillDej

Välkommen. Jag skulle varit på vul 15denna månaden. Mitt förvirrade sinne tog dock fel på tiden. Så jag satt där i väntrummet två timmar för sent. ^^ Har en ny tid i morgon. Hoppas att jag kommer i tid då.

• AvLängtanTillDej

Vul gick jättebra. Fick se ett starkt hjärta på vår böna. Det var så underbart när all spänning släppte så jag började gråta. ^^ Beräkning på längden 7+1. Kanske tur att jag missade tiden tidigare i veckan. Tänk om man inte hade sett något då. Ååå. Hoppas så att liten vill stanna. Min son har redan börjat komma på namn. kuaj om det skulle bli en kille och muaj om det blir en tjej. Hehe. Behöver inte nämna att min Lilleman är fascinerad av språk vä?

• AvLängtanTillDej

Min är 4. Hehe. På tiden att han får ett syskon. Han har tjatat om det ganska länge nu. Tungan ute

Svar på tråden Gravida i Jönköping med BF hösten 2011