• smulan76

Brio Tridem eller Brio Race. Någon med erfarenhet?!

Funderar på någon av vagnarna till vår 17 mån-son. Vill ha en lite smidigare vagn än den Duo-vagnen vi har nu.
    Så är det någon som har erfarenhet av dessa vagnar?!
    Är det bra med trehjuliga vagnar?!

• Svar på tråden Brio Tridem eller Brio Race. Någon med erfarenhet?!
  • smulan76

Ingen som kan hjälpa mig??!?!

• Mamma Ia

Vi har en Brio Race som vi är jättenöjda med ! Trehjuliga vagnar väljer jag av princip bort...

• ztar

Vi valde också lite mellan brio race och brio tridem. Blev till slut en brio race xl då denna känns stabilare och mer ombonad. Emilia är bara 1 år så det kändes bra för oss. Dessutom har tridem inget fotstöd som man kan "fälla upp".

• smulan76

Nu har vi köpt en Brio Race. Var uppe idag igen och provlastade i bilen och det avgjorde en hel del faktiskt. Vi har en v70 och Tridem gick bara in på bredden i bagaget, så den tar alltså mer plats än den duo-vagnen vi har idag. Och det var ju lite tanken med att byta vagn att det skulle bli smidigare....
    Dom hade erbjudande på 05-vagnarna nu så det var ju bara att passa på, det blev en svart-beige, fin tycker jag!

• Protte

Oj blev tridem så stor ihopfälld...? Har oxå funderat lite på en sån men då är det ju ingen ide, den tar ju lika mkt plats som vår Brio Nova då...Den går bara in på bredden...
    Får kolla vidare..

Svar på tråden Brio Tridem eller Brio Race. Någon med erfarenhet?!