• magdalena 80

Tatuering med barnens namn?

Jag funderar på att göra en tatuering med mina barns namn, är bara osäker på hur den skulle se ut o var jag skulle sätta den. Vill ha en relativt liten o diskret tatuering o den borde "innehålla" tre namn. Nån som har några tips o förslag? Skulle gärna se bilder på hur ni andra gjort

• Svar på tråden Tatuering med barnens namn?
  • Lyckligatessan

Jag har tatuerat in min dotters namn på insidan av handleden :)
    Blev skit nöjd med den, och det får ju plats fler namn under om man vill det.
    Som i ditt fall, där det ska vara 3 namn.

Min nästa tatuering jag ska göra är min dotters handavtryck på ena skuldran med texten:Genom kamp till seger på latin, under.
    En lång historia bakom texten :)
    Men det kommer bli skit bra :D

Lite tips i alla fall. Fat att tatuera in 3 händer eller fötter blir kanske inte så diskret men....!!

• Busymommy
    Lyckligatessan skrev 2011-01-27 12:01:20 följande:
    Jag har tatuerat in min dotters namn på insidan av handleden :)
    Blev skit nöjd med den, och det får ju plats fler namn under om man vill det.
    Som i ditt fall, där det ska vara 3 namn.

Min nästa tatuering jag ska göra är min dotters handavtryck på ena skuldran med texten:Genom kamp till seger på latin, under.
    En lång historia bakom texten :)
    Men det kommer bli skit bra :D

Lite tips i alla fall. Fat att tatuera in 3 händer eller fötter blir kanske inte så diskret men....!!
    Jag har oxå mina barns namn på insidan av handlederna, fick mitt tredje barn nu, skulle inte haft det ingentligen, men ibland vänder livet ... så nu får hans namn vara på framsidan! av handleden på samma namn som min största son,dottern är på andra...
  • förväntansfull förälder

Å ni som har tatuerat in namnen kan ni inte visa!!! Är så nyfiken på hur det kan se ut!!!

• Mia386

I liten text bakom örat kanske? Så du kan dölja med håret... Skulle jag göra en tattuering som inte skulle synas mer än för mig och partnern så skulle jag sätta den under mitt ena bröst, då syns det definitivt inte ;P 

• Maria A Koberg

Känner en kvinna som har fem barn och gjorde en tatuering på ankeln. Det föreställer en kvinna som håller i fem ballonger. 1 röd ballong för varje flicka och 1 blå ballong för varje pojke, Den är jättefin

Svar på tråden Tatuering med barnens namn?