• Sawah

Varför kan jag inte gråta?!

Jag har ALLTID kunnat gråta! Jag har kunnat börja gråta till reklamer... Men nu har jag inte gråtit sen någon dag innan min son föddes (11/11-10) Det går inte!!!!
    Jag blir rörd, och så kommer det två tårar sen inget mer! Jag har kollat på filmer jag i vanliga fall stor gråter till (yup armageddon) men det kommer inget!!
    Jag har stort behov av att gråta, det är så jag "släpper ut" alla mina känslor. Jag kännre att jag behöver gråta men jag kan inte!

Är det normalt?!
    Jag fick inte ens dom berömda "gråtar dagarna" när mjölken rann till efter förlossningen!
    Är jätte frustrerad över att jag inte kan gråta ut =(

Finns det någon i samma sits eller vart med om de?

• Svar på tråden Varför kan jag inte gråta?!
  • gulligullankoko

Har du ngt att gråta för då??? Egentligen?
    Du har ju ett litet underverk som du har fått....du är väl helt enkelt lycklig.Glad

• SilverEmma

Jag byter gärna med dig. Jag har blivit extremt "lättbölig" sedan jag fick barn. Jag lipar fan åt precis vad som helst och jag avskyr det! Det har nog inte gått en enda dag utan en tår, det räcker med att jag blir lite rörd över något så kommer det tårar. Känns inte så vuxet...

• 7 små apor

Jadå, jag har upplevt det där också.

Kanske är det din kropp som säger att det är dags att bearbeta känslorna på ett annat (djupare?) plan?

• Josie

Jag känner precis som dig. Har också alltid haft lätt för att gråta. Men ja grät inte heller under dagarna mjölken rann till.
    Skönt att veta att de inte bara e jag som känner så.

Svar på tråden Varför kan jag inte gråta?!