• Virriga Vera

Var hitta Cargo byxor

Nu måste jag snart slänga mitt sista par av Cargobyxor och jag gråter redan. Var kan jag hitta nya. Det finns ju inga skönare byxor till vardags. Det skall inte vara med resår eller mudd nertill.

Snälla om någon vet var det finns att köpa.

• Svar på tråden Var hitta Cargo byxor
  • Watchbitch

Kolla med företag som säljer arbetskläder. (Blåkläder, Fristads mm)

• Virriga Vera
    Watchbitch skrev 2011-01-27 09:04:03 följande:
    Kolla med företag som säljer arbetskläder. (Blåkläder, Fristads mm)
    Tack för förslag men de är oftast i för kraftigt tyg för att bli sådär sköna och mjuka. Jag har köpt arbetsbyxor och tvättat och tvättat och sedan tvättat igen, men det blir inte bra. Herrmodeller sitter inte bra då de är sydda efter en manskropp och det passar inte mig.
  • Watchbitch

Okej. (Har inte prövat själv) Det är tyvärr enda stället jag sett på länge.. 

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Ta en titt på 5.11, de har flera olika modeller för både herr och dam. Jag använder dem dagligen och det är utan tvekan de skönaste och smidigaste byxorna jag har använt (om man inte vill gå upp i prisklass ganska rejält).

En nackdel är väl att de ser lite för militäriska ut för en del men en del och att de kostar lite mer än de billigaste cargobyxorna man kan hitta.

I am free because I know that I alone am morally responsible for everything I do.
Svar på tråden Var hitta Cargo byxor