Låna/hyra kryckor?
Har väldigt ont av min foglossning. Och undrar nu om man kan få låna kryckor på sjukhuset? Eller hyra?
Och om man kan det vart ringer man? Måste jag till läkaren igen eller hur fungerar det?
Har väldigt ont av min foglossning. Och undrar nu om man kan få låna kryckor på sjukhuset? Eller hyra?
Och om man kan det vart ringer man? Måste jag till läkaren igen eller hur fungerar det?
vänd dig till en sjukgymnast på vårdcentralen så fixar de det om du behöver
Prata med din BM,el med en sjukgymnast.Men du kasnke skall prata med en läkare också om du inte gjort det.För att få reda på vad det är som är galet
Men vem ska jag vända mig till? eller ska jag bara ringa Vc och förklara läget? BM har tele tid 13-14 så dem kan jag inte ringa ännu. Och läkaren kommer inte fören på onsdag.
Hör av dig till din VC, de har kryckor att hyra ut.
Jaha så hade sjukgymnastiken också tele tid. Och även den 13-14..... Trevligt sjukhus man har;) Hehe kanske ska ringa växeln igen.
Fick ta på sjukgymnastiken och de tyckte absolut att jag skulle komma upp och låna kryckor! Så nu ska jag strax åka och hämta ett par. Ska bara vila mig lite innan dess:/