• DizNick

Låna/hyra kryckor?

Har väldigt ont av min foglossning. Och undrar nu om man kan få låna kryckor på sjukhuset? Eller hyra?

Och om man kan det vart ringer man? Måste jag till läkaren igen eller hur fungerar det? 

• Svar på tråden Låna/hyra kryckor?
  • Jezamine

Prata med din BM,el med en sjukgymnast.Men du kasnke skall prata med en läkare också om du inte gjort det.För att få reda på vad det är som  är galet

Jag är INTE avstängd
  • DizNick
    Jezamine skrev 2011-01-27 10:56:18 följande:
    Prata med din BM,el med en sjukgymnast.Men du kasnke skall prata med en läkare också om du inte gjort det.För att få reda på vad det är som  är galet
    Var hos läkaren förra onsdagen och fick diagnosen Symfyseolys, bäcken och ryggsufficiens. Foglossning helt enkelt. Är 100 % Sjukskriven och ordinerad vila och sjukgymnastik. Ska dock inte till sjukgymnasten fören nästa fredag ( de hade inga tider).

• DizNick

Men vem ska jag vända mig till? eller ska jag bara ringa Vc och förklara läget? BM har tele tid 13-14 så dem kan jag inte ringa ännu. Och läkaren kommer inte fören på onsdag.

• Jezamine
    DizNick skrev 2011-01-27 11:00:55 följande:
    Men vem ska jag vända mig till? eller ska jag bara ringa Vc och förklara läget? BM har tele tid 13-14 så dem kan jag inte ringa ännu. Och läkaren kommer inte fören på onsdag.
    Du kan ringa sjukgymnasten iaf fast du inn
    te har besökstid.Annars ringer du en sköterska..du måste våga för att vinna
    Jag är INTE avstängd
  • DizNick
    Jezamine skrev 2011-01-27 11:02:04 följande:
    Du kan ringa sjukgymnasten iaf fast du inn
    te har besökstid.Annars ringer du en sköterska..du måste våga för att vinna
    Japp jag undrar bara vart jag ska ringa. För när jag skulle få tid hos sjukgymnasten så skickade de runt mig överallt tyckte jag;) Heheh
  • Tjatte

Hör av dig till din VC, de har kryckor att hyra ut.

FML
  • DizNick

Jaha så hade sjukgymnastiken också tele tid. Och även den 13-14..... Trevligt sjukhus man har;) Hehe kanske ska ringa växeln igen.

• DizNick
    Tjatte skrev 2011-01-27 11:05:34 följande:
    Hör av dig till din VC, de har kryckor att hyra ut.
    Då testar jag med dem ist!
  • Jezamine
    DizNick skrev 2011-01-27 11:06:16 följande:
    Jaha så hade sjukgymnastiken också tele tid. Och även den 13-14..... Trevligt sjukhus man har;) Hehe kanske ska ringa växeln igen.
    Kunde du inte lämna meddelande? De måste nog kanske ha tel tid? Övrig tid arbetar de med patienbesök.
    Jag är INTE avstängd
  • DizNick
    Jezamine skrev 2011-01-27 11:07:56 följande:
    Kunde du inte lämna meddelande? De måste nog kanske ha tel tid? Övrig tid arbetar de med patienbesök.
    Har inte ringt dem då jag såg att dte var tele tid mellan 8-9 och 13-14.

Ringde VC och då får man lämna tele så de ringer upp. Och de skulle ringa upp 13.05. Så då kan jag lika gärna ringa direkt till min BM eller sjukgymnastiken. Eller kommer de ändå skicka mig till VC? 
  • DizNick

Fick ta på sjukgymnastiken och de tyckte absolut att jag skulle komma upp och låna kryckor! Så nu ska jag strax åka och hämta ett par. Ska bara vila mig lite innan dess:/

Svar på tråden Låna/hyra kryckor?