Min 6-åring blev sexuellt utnyttjad av 8-åring
Vill bara skriva omdetta som hände för 3 år sen för att höra om nån annan har varit med om nåt liknande.
En kväll när jag skulle lägga min dotter och la mig för att läsa för henne sa hon plötsligt: "Mamma, jag tycker inte om att suga kuk.
Jag blev helt iskall. Vad hade hänt? Hur kunde min dotter de orden? Visade sig att det var en pojke i tvåan som genom att ge henne pokemon-kort hade lurat henne till att göra detta. Dessutom mer än en gång.
Visste inte vad jag skulle göra, men kontaktade skolan som inte heller kunde fatta hur nåt sånt kune ske. Sa åt dem att de absolut inte fick låta min dotter och den här pojken vistas i samma rum utan att nån vuxen såg dem och de gick med på det.
Fick pojkens mammas telefonnummer, men ringde aldrig till henne, tyckte det var hennes ansvar att ringa mig. Det var ju hennes son som hade gjort fel. Hennes förklaring var att pojkens storebröder hade sett porrfilm hos sin pappa och berättat om den för sin lillebror.
Nån månad senare var de ändå ensamma. Jag hittade dem i en snödriva långt utanför skolans område. Inget hade hunnit hända då tack och lov.
Ångrar att jag aldrig gjorde nån anmälan. Pojken går fortfarande på samma skola som min dotter och hon är fortfarande väldigt rädd för honom. Pojken börjar ibland prata med mig, men då säger jag alltid åt honom att dra åt helvete. Skiter i att man inte ska säga sånt till barn för han har gjort min dotter otroligt illa.
Detta som hände på sexårs får mig att tro är anledningen till att det nu går så dåligt för henne i skolan (trean nu). För det mesta vill hon inte gå till skolan alls.
Har någon varit med om att ett barn har tvingat sig till så här grova sexuella saker från ett annat barn?
Hoppas på svar