• Angelseye

Ta bort trådar?

Kan man ta bort dom trådar man har skapat själva? Har 8 sidor som jag egentligen inte har någon användning för. Men kan man radera dom?

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Signe 06-11-19(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Ta bort trådar?
  • Pandamamma79

Jag har frågat det en gång och det kan man inte. Vet, jag skulle också vilja rensa...

• Angelseye

Dåligt.. Varför ska man inte kunna göra de?! :s

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Signe 06-11-19(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Pandamamma79

Ja det kan man undra. Sidan blir ju tyngre och tyngre. Plus att det är svårt att söka efter något eftersom det är så många trådar som är lika, vissa flera år gamla...

• upnorth
    Forumvärd skrev 2011-01-27 17:49:47 följande:
    Hejsan!

Du kan ta bort trådar från t.ex mina favoriter men du kan inte ta bort trådar från forumet själv
    Har du någon tråd som du vill plocka bort får du anmäla den och det granskas då av moderator.
    De trådar som plockas bort på egen begäran är trådar som är personliga och av känslig karaktär
    Och varför kan man inte ta bort sina egna trådar. Man äger alltså inte ens rätten till sina egna trådar.

Det är dåligt.

Är det ett självändamål för familjeliv.se att ha så många trådar som möjligt???
  • Forumvärd
    upnorth skrev 2011-01-30 11:07:15 följande:
    Och varför kan man inte ta bort sina egna trådar. Man äger alltså inte ens rätten till sina egna trådar.

Det är dåligt.

Är det ett självändamål för familjeliv.se att ha så många trådar som möjligt???
    Nej inget självändamål i sig däremot så vore det väldigt tråkigt för de medlemmar som engagerat sig i trådar om de bara försvann hipp som happ.
    Därför ser reglerna ut som de gör d.v.s. du får anmäla om du önskar få en tråd eller inlägg borttaget och det tas bort om det är personligt och känsligt
  • upnorth
    Forumvärd skrev 2011-01-31 08:41:52 följande:
    Nej inget självändamål i sig däremot så vore det väldigt tråkigt för de medlemmar som engagerat sig i trådar om de bara försvann hipp som happ.
    Därför ser reglerna ut som de gör d.v.s. du får anmäla om du önskar få en tråd eller inlägg borttaget och det tas bort om det är personligt och känsligt
    Men trådar utan inlägg och trådar där ingen kommenterat på ett år är väl knappast att räkna som aktiva eller??? Tror knappast någon är speciellt engagerad i en tråd där det inte finns kommentarer eller att dom är väldigt gammla.
  • Forumvärd
    upnorth skrev 2011-01-31 10:01:46 följande:
    Men trådar utan inlägg och trådar där ingen kommenterat på ett år är väl knappast att räkna som aktiva eller??? Tror knappast någon är speciellt engagerad i en tråd där det inte finns kommentarer eller att dom är väldigt gammla.
    Ändå så har medlemmar lagt ner engagemang i de trådarna en gång i tiden och därför så tas trådar inte bort om de inte är personliga och känsliga.
    Dessutom är ju alla trådar öppna idag d.v.s. de stängs inte efter x antal månader och det gör att det av och till händer att gamla trådar får liv igen.
  • upnorth

så trådstartaren är alltså livegen om tråden inte är känslig, fint.

• upnorth
    Forumvärd skrev 2011-01-31 10:08:40 följande:
    Ändå så har medlemmar lagt ner engagemang i de trådarna en gång i tiden och därför så tas trådar inte bort om de inte är personliga och känsliga.
    Dessutom är ju alla trådar öppna idag d.v.s. de stängs inte efter x antal månader och det gör att det av och till händer att gamla trådar får liv igen.
    tveksmat om jag har lust att starta fler trådar.
  • epson01
    upnorth skrev 2011-01-31 10:11:27 följande:
    tveksmat om jag har lust att starta fler trådar.
    Jo rätt skumt faktiskt! Lite dåligt att man inte kan radera själv.
  • Lea2016

Man kan ju inte ens radera sitt eget inlägg så rätt dumt system tycker jag

• MsS

jag satt just och letade efter detta. någonstans att radera en tråd, då man i många forum kan radera iaf sina egna trådar, vilket jag trodde var en självklarhet.

Svar på tråden Ta bort trådar?