Ta bort trådar?
Kan man ta bort dom trådar man har skapat själva? Har 8 sidor som jag egentligen inte har någon användning för. Men kan man radera dom?
Kan man ta bort dom trådar man har skapat själva? Har 8 sidor som jag egentligen inte har någon användning för. Men kan man radera dom?
Jag har frågat det en gång och det kan man inte. Vet, jag skulle också vilja rensa...
Har samma fråga:)
Dåligt.. Varför ska man inte kunna göra de?! :s
Ja det kan man undra. Sidan blir ju tyngre och tyngre. Plus att det är svårt att söka efter något eftersom det är så många trådar som är lika, vissa flera år gamla...
Hejsan!
Du kan ta bort trådar från t.ex mina favoriter men du kan inte ta bort trådar från forumet själv
Har du någon tråd som du vill plocka bort får du anmäla den och det granskas då av moderator.
De trådar som plockas bort på egen begäran är trådar som är personliga och av känslig karaktär
så trådstartaren är alltså livegen om tråden inte är känslig, fint.
Man kan ju inte ens radera sitt eget inlägg så rätt dumt system tycker jag
jag satt just och letade efter detta. någonstans att radera en tråd, då man i många forum kan radera iaf sina egna trådar, vilket jag trodde var en självklarhet.
Jag tycker också det vore en självklarhet att kunna radera sina egna trådar, skit samma om andra har skrivit i dom
Någon admin som kan svara, går de att radera nu för tiden?
Menar ni att det bara är FL som kan ta bort ens trådar?
(gammalt forum det här...)