Halebop reklam
Haha, såg nyss Halebops nya reklam en en liten tjej som sjunger... Kan de verkligen inte hitta på något bättre! Den förra där två killar hoppade fr hopptornet var lika illa.. Dålig fantasi? Tjejen i denna kunde inte ens sjunga
Haha, såg nyss Halebops nya reklam en en liten tjej som sjunger... Kan de verkligen inte hitta på något bättre! Den förra där två killar hoppade fr hopptornet var lika illa.. Dålig fantasi? Tjejen i denna kunde inte ens sjunga
Är hon så liten då? Trodde hon skulle föreställa tonåring. Lite pinsamt var det eftersom hon inte hade så.. *host* bra sångröst. Det har iofs inte jag heller, men så sjunger jag inte i teve heller.
Jag tror dom har så taskigt med pengar..För man kan bara inte göra så fattig och dålig reklam
jasså, är hon tonåring? Tyckte hon såg ut som kanske 10, men lite sminkade och försök med plutande läppar.. Stackarn!
Ja förmodligen har de dåligt med pengar men de kunde väl satsa på ingen reklam hellre än detta?
Jag avskyr Halebops reklamer! Deras reklam gör att jag aldrig kommer att ha min telefoni hos dom!
Men en helt egen tråd på Familjeliv lyckas dom få....
inte vet jag, jag har halebop. funkar skitbra.
men reklamen är ruskigt dålig. jag byter kanal eller går från tvn när den kör igång....
Jag bytte från halebop för att jag vägrar vara med och finansiera deras usla reklamer.
Får ju nästan agrobryt när dom dyker upp
Starta stödgrupp? "Vi som hatar halebop reklamen"
Jag älskar halebops senaste reklamer. Dock inte den senaste sjungande flickan men musikkårerna i dem andra får mig att le
Jag tror också att tjejen är tonåring. Förutom att hon sjunger lite... ehm... och att man får mardrömmar av hennes stirrande blick, så allvarligt. Har ni lyssnat på texten? Har ni inte gått i den fällan än SÅ GÖR DET INTE!!!
Halebop ska ju tydligen ha bytt reklambyrå. Jag antar att det är därför deras tidigare "normala" reklamer förvandlades till reklamer sämre än sämst. Pojkarna i hopptornet och att dom ville bita dom i rumpan? Jag tycker det är stötande.
Ähh, de är roliga och ironiserar ju bara på tonåringars leverne.
Gissar att det är just tonåringar som är deras målgrupp för reklamerna.