• owl lady

Romantisk-aktivitet i skåne/köpenhamn, hjälp!

Jag firar mitt första ettårsjubileum någonsin om en månad.

Vår dag infaller på en lördag och vi är båda lediga hela helgen, så nu tänkte jag komma på något mysigt och romantiskt vi kan hitta på!

Vi har båda pratat om att det vore mysigt att ta en weekend på ett hotell, men vi har inte så jättemycket pengar att röra oss med och jag har ingen koll på romantiska billiga boenden eller andra mysiga passande grejer man kan hitta på..

SÅ, därför frågar jag er!

Någonstans i skåne, runt Malmö, Lund, eller Köpenhamn, kanske känner du till något mysigt litet guldkorns bed&breakfast? 

Vad skulle du hitta på om du skulle fira 1år med din pojkvän och vill göra något speciellt?? (:

• Svar på tråden Romantisk-aktivitet i skåne/köpenhamn, hjälp!
  • owl lady
    smulan 75 skrev 2011-01-28 11:05:25 följande:
    liveit.se Kolla där massa bra paket =)
    Oh, ja, de där är verkligen smarta! Men tyvärr tycker jag inte det finns så mycket inom rimlig prisgräns här nere i landet... :S

Men tack för tipset! 
  • owl lady
    Kinya skrev 2011-01-28 13:05:35 följande:
    Jag hade bokat ett bord för två på Italia il Ristorante i Lund och skämt bort oss med tre-rätters middag med gott vin till. Supergod mat och mysig romantisk lokal

www.italia-ilristorante.com/meny_lund.php
    Tack, ja, jag hittar inte något billigt boende som passar nu när det är grått och kallt, dock massa fina sommarpensionat! :)
    Så ja, det kanske slutar med att vi bara går ut och äter.... :S

Hade dock velat ha något romantiskt och fint, :}

Kanske får fixa här hemma till han kommer hit, men det blir ju inte så speciellt liksom.. 
  • Kinya
    owl lady skrev 2011-02-02 20:30:19 följande:
    Tack, ja, jag hittar inte något billigt boende som passar nu när det är grått och kallt, dock massa fina sommarpensionat! :)
    Så ja, det kanske slutar med att vi bara går ut och äter.... :S

Hade dock velat ha något romantiskt och fint, :}

Kanske får fixa här hemma till han kommer hit, men det blir ju inte så speciellt liksom.. 
    Den restaurangen är väldigt mysig och romantisk. Jag och min man ska försöka ta oss dit snart Måste bara fixa barnvakt till ettåringen.
Svar på tråden Romantisk-aktivitet i skåne/köpenhamn, hjälp!