• Margaux

Nespresso??

Hur nöjda är ni med eran maskin, och vaför?

Vilken har ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-28 13:01
    hmm VARFÖR? ska det stå....

• Svar på tråden Nespresso??
  • Nånting

Jag har en citiz och är jättenöjd. Vi har haft den i drygt två år. Har en separat mjölkskummare också som är helt ok. Det blir ju inte som ångskummad mjölk men bättre än andra vispvarianter.

• pussel

Vi har oxå en Citiz (utan mjölkskummare) sedan november -10 och är jättenöjda med den. Har smakat kaffe från andra kaffemaskiner men tycker att Nespressos kafe helt klart är godast. Glad Det enda som är negativt (om man nu ska hitta något negativt) är väl att man måste beställa kaffet från hemsidan (om man inte bor i Sthlm och kan handla direkt från deras butik).

• Margaux

Hmm.. Vi har en Citiz and Milk som är typ helt ny(jul). Jag tycker den är sådär...  kaffen är bra men maskinen krångrar ofta. Undrar om jag har något fel på min?
    Mjölkskummaren är rena drömmen. Hur bra som helst!!! Sen tycker jag också att det är lite dumt att man bara kan köpa kaffen på Nespresso store när flera andra butiker säljer maskinen. Några varianter kunde de kanske släppt på den öppna marknaden.

• kansjälv

Älskar min Nespresso maskin, har en Essenza.
    Vi har haft maskinen i fyra år ca och den har fungerat perfekt hela tiden. Tycker inte att det är krångligt att beställa deras kaffe från nätet. Beställer hem stora mängder så att jag aldrig behöver vara utan kaffe. Kaffe

Svar på tråden Nespresso??