Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Krampen

Analkramp

Finns här någon mer än jag som får analkramp efter analsex? och vad gör ni åt det ?

• Svar på tråden Analkramp
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-01-30 10:26:23 följande:
    sluta ha analsex!
    men ts säger jö att det är efter, bör inte ts bara fortsätta?
  • Anonym

mmm klart hon ska fortsätta , skit i att röven krampar efter att ha blivt penetrerad, betyder säkert ingenting!

• zimson

Är det "normal" muskel kramp?
    Brukar du få kramp i andra muskler med? vet bara att min fru fick ofta kramp i benen eller skinkorna efter sex.
    Kan vara så enkelt som att du behöver lite vitaminer eller mineraler (minns ju inte nu på rakarm vilka som inverkade på muskel kramper).
    Om det nu inte är kramp som tar sjukt som f**** är det väl kanppast farligt. kan ju förståss höra med gyn.

Och Anonym, Anonym menade säkert att om det är först efter som det kommer så ska hon väl inte sluta. utan bara köra på .. :p

(Konstigt med så mycket mörkrädda anonyma mäniskor det finns här)

Annars brukar det hjälpa att stretcha när man har kramp.. hihi Flört

• Palle76

Använd avslappningsmedel för analen, eller glid med avslappningsmedel i Är säkert för att du spänner dig för mycke under själva sa,laget som du får kramp efter

• Krampen
    Palle76 skrev 2011-01-30 18:37:30 följande:
    Använd avslappningsmedel för analen, eller glid med avslappningsmedel i Är säkert för att du spänner dig för mycke under själva sa,laget som du får kramp efter
    vaddå Finns det avslappnings kräm ? hur får jag tag i det ?
  • Palle76

Ja det finns, både som spray och i glidmedel. Finns i de flesta erotikbutiker Vet iaf att Martihsjop har jätte bra saker

• Krampen
    Palle76 skrev 2011-01-31 12:15:05 följande:
    Ja det finns, både som spray och i glidmedel. Finns i de flesta erotikbutiker Vet iaf att Martihsjop har jätte bra saker
    Va bra ! då ska jag prova det , Men just nu har jag ingen att prova med men iallafall. Som tillägg så har jag haft analkramp länge redan som liten flicka så fick jag det när jag bajsade hårt och var hård i magen . Tack iallafall
    Kram
  • Krampen

Annars brukar det hjälpa att stretcha när man har kramp.. hihi Flört

Tack jag har gjort det med !!Flört

• Krampen

Nu är det fixat om nån undrade !Obestämd

Svar på tråden Analkramp