Sämre mamma pga spets stringbody?
Själv har jag också den här bodyn och jag tycker inte direkt att man är en "sämre mamma" pga det? Eller vad säger ni?
Jag vet att folk blir galna när man nämner "avundsjuka" o att det inte alls stämmer osv, men jag gissar att det är avundsjuka! Hon är om jag förstått det rätt "snygg o smal" vilket inte är okej om man har barn o speciellt inte om man nyss fått barn. Hon kan antagligen "bära upp" det här plagget o det sticker i folks ögon eftersom dom själva inte vågar ha ett sådant plagg. Varför annars kommentera på det sättet? Knappast omtanke, nej det är för att skada o få henne att nte vilja ha plagget.. Japp!
Gud vad mesigt.. klart man inte är en sämre mamma bara för man har snygga underkläder? :P
Va? Driver du? Pff... hatare är vad de är som säger något sånt.
Ja fy fan för mammor som ens funderar på att ta hand om sig själva! Det borde vara lag på att man måste få upp minst tio kg efter man blivit mamma. Sen ska man inte få sminka sig och enbart ha på sig mjukiskläder.
Usch för sexiga underkläder på mammor!! (övriga kvinnor får självklart fortsätta att klä sig sexigt tills de får barn)
det måste ju vara tonåringar som kommer med såna kommentarer. Jag vet när man själv var i 14-15års åldern så tyckte man ju att morsor över 25 var rena pensionärerna. Så antagligen tycker väl dessa småflickor att hon inte borde ha det
Jag tror att det är det + avundsjuka
Haha, var det sjukaste jag någonsin hört! Om man nu bär sådana underkläder så torde ju sexlivet vara bättre?
Bra sexliv = Glad mamma = BRA MAMMA!
Jag vet inte hur detta plagg ser ut. Oavsett hur det ser ut så är inte hennes förmåga att vara mamma avgörande av kläderna hon har på sig.
Att jag själv inte tycker det ser snyggt ut med slampiga/sexiga kläder har inte betydelse för hur bra förälder folk är som bär dessa, löjligt att tro att man skulle vara avundsjuk också på andras kläder. Jag tror snarare att de som gnäller på andra när det gäller struntsaker har för mkt fritid.
Innanjag tryckte upp inlägget tyckte jag det var en Väldigt konstig sak att sätta på sitt barn (fanns ju stringbikini för ett par år sen), men att hon har det?? Vad har andra med det att göra? Går hon ut i bara den? Annars borde ingen reagera på den?
tyvärr tror jag inte att det är tonåringar som kommer med sånna komentarer, utan förmodligen kvinnor i 35-40 års åldern. Finns inget värre än bitterfittor i vår ålder *S*
MEN näää man är absolut inte sämre mamma, lika lite som man är en bättre mamma om man har tant-trosor och fotriktiga skor.
det står inte ens att det är string ju
sen är den inte heller slampig..
kolla själva englasshowroom.com/