• Anonym

Har du sexleksaker som du använder men har gömda för din partner?

Vi har sexleksaker tillsammans som vi ibland använder. Sambon säger ofta att han "vill" att jag ska använda dom även ensam om han är borta, men sen ibland (ganska sällan) så drar han upp det när han är sur över nåt annat. slänger ur sig att jag "ligger och pullar", att han aldrig får ligga fast han faktiskt får det. Vi har flera barn men är väldigt aktiva med sex! Sen när han är på bra humör så säger han att det är såå ok om jag använder dom, säger "du vet väl vart dom ligger?" osv.

Grejen är den att jag INTE använder dom så mycket som han tror, just pga hur han håller på och ändrar sina tankar ang detta. Jag känner mig så skyldig fast jag inte borde. Är noga med att lägga dom som dom låg, om han skulle titta osv..

Så nu har jag köpt en liten vibrator, som bara jag vet om. Har den gömd också, så slipper han gnälla om DEN med. Detta är min PRIVATA sak! (Som behövs nu när jag är höggravid och inte riktigt når överallt )

• Svar på tråden Har du sexleksaker som du använder men har gömda för din partner?
  • Anonym (MiniMe)

Har en låda med lite smått & gott i, men sambon vet om allt & har inget emot att det används. Han sa åt mig att jag inte hade det viktigaste av allt när han fick se vad jag hade, så vi ska väl sätta oss ner tillsammans & göra en beställning..

Jag har nog aldrig haft en sexleksak som inte mina partners vetat om, har väl kanske haft tur så sett

• Anonym
    Anonym (MiniMe) skrev 2011-01-28 18:04:27 följande:
    Har en låda med lite smått & gott i, men sambon vet om allt & har inget emot att det används. Han sa åt mig att jag inte hade det viktigaste av allt när han fick se vad jag hade, så vi ska väl sätta oss ner tillsammans & göra en beställning..

Jag har nog aldrig haft en sexleksak som inte mina partners vetat om, har väl kanske haft tur så sett
    Min sambo vill gärna köpa fler saker, men jag vill inte. Orkar inte med hans dubbla åsikter. Det är alltid HAN som köpt dom som han vet om.
  • Anonym (MiniMe)
    Anonym skrev 2011-01-28 18:06:14 följande:
    Min sambo vill gärna köpa fler saker, men jag vill inte. Orkar inte med hans dubbla åsikter. Det är alltid HAN som köpt dom som han vet om.
    Han får väl köpa något till sig själv med, så slipper han vara svartsjuk på en leksak
  • Anonym (frugan)

Nej han vet om alla.
    Han tänder otroligt på att tänka att jag ev ligger hemma och använder dem själv, vilket jag gjort 2ggr de senaste 5 åren eller nåt
    När skulle man ha tid?
    Har ju alltid barnen och annars är ju han hemma tex när ungarna somnat!
    Men han har iaf inte samma dubbeltydiga åsikt som Ts karl verkar ha, då skulle jag ev också gömma någon om jag behövde ha en. 

• Anonym
    Anonym (frugan) skrev 2011-01-28 19:34:36 följande:
    Nej han vet om alla.
    Han tänder otroligt på att tänka att jag ev ligger hemma och använder dem själv, vilket jag gjort 2ggr de senaste 5 åren eller nåt
    När skulle man ha tid?
    Har ju alltid barnen och annars är ju han hemma tex när ungarna somnat!
    Men han har iaf inte samma dubbeltydiga åsikt som Ts karl verkar ha, då skulle jag ev också gömma någon om jag behövde ha en. 
  • Agridulce

Ja dessvärre har jag några hemlisar. Eftersom jag är förtjust i rumpsex och maken totalt, komplett ointresserad av den delen har jag lite analpryttlar jag leker med när jag är själv. Men det är ju gaaaaalet tråkigt att hålla på med sånt själv (fast fortfarande skönt).

• Anonym (S)

Ja, det har jag.  En vibrator som är bara min...;o)

• Sofia2011

Vi har leksaker, och visst använder jag dem själv ibland, men han har koll på alla.

• Tuesday

Ja han vet ju var jag har dem och ungefär hur många osv, men frågar jag honom kan han nog inte räkna upp vad jag/vi har... men undrar han är det ju bara att gå och kolla efter... mao nej jag har inget gömt.

Svar på tråden Har du sexleksaker som du använder men har gömda för din partner?