• Daffi76

Söker en tv serie... (om en ängel)

Okej, jag har inte mycket att gå på men serien jag letar efter handlar om en man som är en ängel (tror jag) har för mej att han är klädd i en vit kostym...amerikans serie... han blir sänd till jorden igen för att skapa rättvisa och hjälpa till...
    Som sagt inte mycket att gå på men kanske nån kommer ihåg denna serie Drömmer

Tar även tacksamt emot andra serie förslag som handlar om änglar Glad

• Svar på tråden Söker en tv serie... (om en ängel)
  • Frk Svår

Jag tror att jag vet vilken du menar men vet inte namnet. Dessutom så följde jag den inte ens...

Men jag vill minnas att jag sett reklam för en sådan tv-serie som du pratar om. I reklamen såg man massa vitklädda änglafigurer på en strand eller i någon liknande omgivning. Vill få det till en strand i Los Angeles eller trakterna därkring. I förgrunden står denna vitklädda man du nämner i TS. Om det är samma jag tänker på. Och om detta var till ngn hjälp

• Daffi76

Hmm... det kan ju vara den... men jag kommer inte ihåg så mycket om serien.
    Blir knäpp på mej själv när jag inte kommer på nåt om serien

• Starchine

Jag har för mig att jag sett en serie där Morgan Freeman medverkar som handlar om ängel / änglar.....
    Kommer inte på vad den heter.
    Trodde det var "City of angels" men när jag googlar så var det en annan film  Obestämd 

Lycka till! 

• Daffi76

Nej det var inte den du länkade till
    Verkar vara hopplöst att hitta den här serien...

• wantababy

vet du någon som var med i den filmen ?

• sanneq

eller teen angel menar jag med han som spelar Brandon i Beverly hills?

• Daffi76

Nå nej, jag vet ju inte vad mannen heter... satt just och googlade men jag hittr inget som passar in... Ska kolla upp det där med Brandon !!!

• wantababy

är huvudpersonen en mörk eller ljus person?

• Lattjo

Gick det inte någon serie på trean förut som handlade om just det. En kille som kom tillbaka och hjälpte olika människor. En ny människa för varje avsnitt? Försöker minnas...

• Daffi76

Nej inget utav dessa förslag

Har för mej att den här mannen liknar liiite på han som spelade "en röst i natten" ni vet den där radio prataren.
    Ganska lång, vit kostym, kanske att han körde en cadillac.

Inte mycket att komma med, ledsen.

• wantababy

kan det vara  Touched by an Angel?

• Daffi76

Nej, inte touched by an angel heller.

Hopplöst fall Gråter

• sandras3

Har för mig att det fanns en serie som hette Gabriel med en mörkhårig kille, lite Latinamerikansk kanske!

Svar på tråden Söker en tv serie... (om en ängel)