Idag är min födelsedag... Ensam ensam :(
Jag vet inte riktigt hur jag ska känna inför idag.. Jag fyller år idag, ingen viktig siffra men ändå.. Igår kväll fick jag fina blommor av min man, jättefina.. Jag brukar aldrig få blommor någonsin så jag blev jätteglad..Imorse tog han sovmorgon och barnen väckte mig vid 5....... Lyckades dra upp honom vid 9 och jag gjorde frukost, fick ett paket, en jättegod parfym! Blev superglad då han kom ihåg att jag tycker om parfym, han brukar sällan köpa presenter o så... Efter frukost gick han o klippte sig, han kom hem, gick in i duschen där han rakade sig och klippte sonen...det varade drygt 2 timmar... På eftermiddagen kom några släktingar o hälsade på, vi fikade och de gick efter en timme... Då åkte vi och åt mat på en restarang vi brukar besöka en gång i veckan och åt.. Därefter sa han, jag ska hem till min bror och träffa resten av familjen...Jag frågade om han inte kunde stanna hemma när jag fyller år, han blev sur och släppte av oss...åkte sen utan ett ord.. Så nu sitter jag här, ensam, vet inte hur jag ska känna för detta..Blir ledsen att han inte kan spendera en kväll med mig, iaf när jag fyller år... Vete sjutton om jag är otacksam, knäpp eller överreagerar...kanske är det överskattat att vilja bli omhändertagen och lite myspys med på sin födelsedag... :-/