Fick igår veta att jag är gravid! I vecka 30! PANIK!
Jag vet inte ens vart jag ska börja! Igår fick jag veta att jag är gravid, i vecka 30! På sistone har jag tänkt en del på att min mens har förändrats och blivit mindre än vanligt, men jag har fortfarande haft mens/blödningar så det är inget jag tänkt speciellt mycket på. Jag har alltid skrattat åt andra som inte fattat att dom är gravida, nu är jag i samma situation själv, helt sjukt! jag har gått upp ett par kg, men jag har absolut ingen bebismage och har inte heller känt sparkar (har tydligen moderkakan i framvägg). Jag är LIVRÄDD! Hur fan har jag kunnat gå så lång tid utan att fatta?! Jag har ju levt mitt vanliga liv med min son och druckit osv..
jag är singel också och bara tanken av att behöva berätta det här för pappan får mig illamående! graviditeten med min son var enkel, men förlossningen var ett rent HELVETE!! har varit livrädd för att skaffa fler barn pga förlossningen...jag vet inte hur jag ska klara av det här! men jag har ju som inget val!
sedan jag fick veta det här igår har jag mest suttit och gråtit och oroat mig. jag har panik!
FL är knappast den mest stöttande sidan genom tiderna, men just nu bryr jag mig inte...behövde bara skriva av mig..kanske finns någon med några kloka ord eller nåt...