• MalinElise

Vilka bloggar följer du, och vad i en blogg intresserar dig?

Ja, vad är det du söker i en blogg, vad intresserar dig och vilka bloggar följer du? Skriv gärna om du har egen blogg.

Hade varit intressant att veta

Jag följer dagligen:

1. ladydahmer.se
    2. www.alltforforaldrar.se/bambi
    3. maija.devote.se/
    4. ninaruthstrom.se/

Min egna blogg är malinelise.blogg.se 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-30 00:17
    Blev fel då jag skulle skriva de bloggar jag följer

1. ladydahmer.se
    2. bambi.blogg.se
    3. maija.devote.se
    4. ninaruthström.se

Hoppas de fungerar nu

• Svar på tråden Vilka bloggar följer du, och vad i en blogg intresserar dig?
  • Mammmmma

Jag följer inga speciella.. Klickar mig bara fram lite var som helst. Men jag gillar att läsa "självbiografer" Människor som berättar om olika saker dom vart med om osv.. Gärna lite där det händer något.. Inte bara "idag har jag ätit nu ska jag gå till en kompis.." Inget intressant alls.  :)

• Sanna här

Jag följer modebloggar mest, och det ska mest vara shoppingtips och outfits. Vill inte läsa om vardag med barn, dagisbaciller och middagsätning. Helst inte för mycket partyfoton heller. Sånt är inte så kul när man inte känner bloggaren tycker jag..

• Cornellia

Jag följer

fokis.se
    ketchupmamman.se

Med folkis så gillar jag alla prylar hon köper, dom är ofta roligare än vanliga "modebloggar" och dessutom är det fina bilder genom hela bloggen.

Ketchupmamman är rolig. På ett satiriskt sätt. Helt underbar.

• Annalena01
    http://lindaskriver.blogspot.com/

http://blogg.alltforforaldrar.se/smabarnsfar/

http://www.hejaabbe.com/search?updated-min=2011-01-01T00%3A00%3A00%2B01%3A00&updated-max=2012-01-01T00%3A00%3A00%2B01%3A00&max-results=29

Jag följer tre bloggar, den första är om en tjej som heter Linda som har bröstcancer. Den andre bloggen är hennes mans blogg.

Den tredje handlar om en pojke född med hjärtfel. Hans pappa skriver otroligt bra!

Jag kollar lite på andra bloggar ibland, men har inte fastnat för nån mer så som jag gjort med dessa tre.

Ha det gott!
  • Jennywise

Jag läser i princip enbart mina vänner och bekantas bloggar. Tycker att det är ointressant att läsa om helt okända människors vardag.

• Stor mamma

Jag följer ingen blogg men älskar att googla på det som för dagen intresserar mig eller hittar här på fl

bloggar sporadiskt själv också, min blogg hittar ni i min pres. Skulle vilja sitta o blogga mer-men det hinnar jag väl nån gång det med

• ViVäntarLois

Jag är ganska dålig på att följa bloggar under en längre tid men läser gärna bloggar om folk vars liv liknar mitt på något sätt (just nu t.ex. gravidbloggar) eller folk som har ett liv som jag "ser upp till" och kan se som inspiration.

Jag föredrar också bloggar som bjuder på mycket bilder och inte alltför långa texter. Inte för att jag inte gillar långa texter annars men just i bloggar vill man gärna "lära känna" bloggaren snabbt och då tar man sig inte tid att läsa alltför länge. Om det är en blogg som jag redan följer däremot kan jag läsa även längre inlägg.

lillalois.blogg.se

• Barytan

Jag följer Anna Haags blogg. Gillar träning och tycker att Anna är rolig.

Svar på tråden Vilka bloggar följer du, och vad i en blogg intresserar dig?