Bra promenadkängor?
Går till o från jobbet, 4,5 km enkel väg men känner att jag skulle verkligen behöva bättre skor! varma, vattentäta....
Bor i norrland, så räknar med kallt ett bra tag till här men de ska tåla slask också...
Går till o från jobbet, 4,5 km enkel väg men känner att jag skulle verkligen behöva bättre skor! varma, vattentäta....
Bor i norrland, så räknar med kallt ett bra tag till här men de ska tåla slask också...
Bally curlingkängor. Sköna, varma och skoskavsfria. Dyra, men de håller ju typ 10-15 år.
Säkert bra, men så dyra har jag inte råd med :(
kring 1000 kan dom få kosta men inte flera lappar....
Ska det var snygga skor eller ett par bra kängor?
Rieker Antistress gör väldigt sköna skor som är lite snyggare - relativt billiga och hög kvalite. Jag rekommenderar vattentäta rieker tex med lammullsfoder (det tjocka och inte bara vävt foder i lammull). Det finns massor av olika modeller i olika stil (vissa tycker jag är urfula och andra är snygga).. Jag har ett par jättelätta, smidiga och varma låga skinnkängor från rieker som jag helt klart rekommenderar. http://www.rieker.com/index.php?param=kollektion_prospekt&ProSeite=4 kostade ca 550 kr. Rieker brukar finnas i vanliga skobutiker som Nilssons m.fl.
Ja, rieker har jag hört ska vara sköna, provade ett par i höstas som inte var så sköna men får fara o kolla om dom har fler modeller...