Borde vara överlycklig men har fruktansvärd ångest.
Bytte den 3 januari arbetsplats tillfälligt i en månad och då utbröt världens ångest...
Jag har inte mått bra på ganska länge, har varit nedstämd över livet i allmänhet men har ändå på något sätt lyckats få livet att rulla på men så i december månad, fick jag veta att jag skulle byta arbetsplats, mitt vikariat var slut 2 januari och skulle få fortsatt på ett annat ställe. Blev ledsen för att jag skulle behöva sluta på min dåvarande arbetsplats då jag trivdes väldigt bra men samtidigt glad att jag fick nytt vikariat. Fick sedan den 2 januari, samma dag som jag gjorde min sista dag på mitt gamla jobb, ringde chefen och berättade att det bara skulle bli en månad på den nya arbetsplatsen sen skulle jag få gå tillbaka till min gamla arbetsplats. Blev överlycklig och tänkte att en månad ska man ju stå ut...trodde jag då...
Fick sånn fruktansvärd ångest första dagen jag skulle till nya jobbet att jag sjukanmälde mig i två dagar (inte likt mig, har aldrig varit sjuk under mina 3 år på jobbet). Gick sedan dit en dag och sjukanmälde mig 2 dagar till, hade fruktansvärd ångest och grät dagligen. Jobbade sedan och bestämde mig snabbt för att jag skulle ta ut min semester så jag skulle slippa gå dit så mycket mera men trotts detta så blev ångest bara värre och värre...Grät påväg till jobbet, på jobbet och påväg hem från jobbet. Ringde vårdcentralen och fick en tid som en läkare, tog provet allt var jättebra och ska nu få komma till en kurator...
Har haft semester nu och inte varit där på 2 veckor, inte haft någon ångest över huvud taget. Men så ringde min chef mig i måndags och sa att det blivit en missuppfattning och att jag måste dit imorgon och göra en sista arbetsdag, själv trodde jag att jag skulle börja på min gamla arbetsplats imorgon och nu har jag världens ångest. Vet att jag bara ska dit 1 dag till, borde vara överlycklig men har världens ångest...
Tror att mycket har med min prestationsångest att göra, är fruktansvärt rädd för att folk ska tycka att jag inte jobbar bra o.s.v. men vad spelar det för roll, jag ska ju bara vara där 1 dag till !?!?! Mår fruktansvärt dåligt just nu...Bara 10 timmar kvar på den arbetsplatsen men endå??? Vill bara att ångesten ska försvinna...