• yowzan

Leksaker till en 8 månaders?

Behöver förslag på leksaker som kan passa min lilla tjej på 8 månader!
    Hon tröttnar så fort på det hon har o verkar inte ha nån direkt favvo leksak. Allt i köket e ju kul för en stund men skulle vilja ha lite bra tips! Har sökt lite på nätet men hittar inget bra... =(

❤ NOVA 100516 ❤ www.snoffzan.blogg.se
  • Svar på tråden Leksaker till en 8 månaders?
  • Abby76

Min son blir 8 månader om en vecka och hans favoritleksak är en racerbil med förare i, den har batterier och när man trycker ner gubben så åker bilen iväg ganska snabbt och låter och har sig.

• watership down
    Abby76 skrev 2011-01-30 22:19:29 följande:
    Min son blir 8 månader om en vecka och hans favoritleksak är en racerbil med förare i, den har batterier och när man trycker ner gubben så åker bilen iväg ganska snabbt och låter och har sig.
    låter som något som hade gått hem här oxå :) Har du inga vänner med barn eller öppen förskola att gå till? Då kan man kolla vad hon gillar för leksaker och köpa något liknande. Eller byta leksaker med kompisarna :)

Ett tips härifrån är dels bilar som låter och åker om man trycker på dem och dels en sån där gammal telefon med lur. Poppis att släpa runt på :)
  • yowzan

Tack för tipsen!

Ska gå på jakt efter en såndär bil tror jaFlört
    Tycker inte öppna förskolan har så mycket roliga leksaker direkt.
    Fick tips av en vän om en såndär klosslåda. Kanske kan va nått!

❤ NOVA 100516 ❤ www.snoffzan.blogg.se
  • Hilda

Finns en rolig gåbil som man kan stoppa klossarna i på www.kullerbytta.nu man kan dessutom dra den framför sig som en bil.

När barnet blir lite större är ju såklart leksakskök jättepopulärt. Det har min son lekt med hur mycket som helst och han är 3 år nu och lagar fortfarande mat på sitt lilla kök. Finns en del roliga leksaker på nätet på www.kullerbytta.nu

• Nygift2008

Böcker med knappar man trycker på så det kommer ljud. Leksakstelefon med ljud.

Billigare varianter som vår dotter älskar: Flaska med vatten i, tom toarulle, ihopvikta mjölkpaket eller flingpaket.

Svar på tråden Leksaker till en 8 månaders?