• Latvis

Förskolan Karlavagnen Tullingeberg

Nu är jag i akut behov att få veta åsikter om Karlavagnen i Tullinge. Vi har fått plats där till min son nu i april och måste ge svar på tisdag 1/2. Är i valet o kvalet om vi ska acceptera det eller inte då vi egentligen ville ha två andra förskolor istället, men dom är såklart fulla.

Vet du något om Karlavagen så snälla berätta.

Tack!

• Svar på tråden Förskolan Karlavagnen Tullingeberg
  • Tinnys

Nu har jag inte mitt barn på karlavagnen utan på en annan förskola i närheten. Karlavagnen är som förskolor är mest. Vi försöker dock byta förskola för att vi vill inte att våra barn ska gå i Tullingebergsskolan då vi har bara dåliga erfarenheter av den och dess ledning.

• Latvis

Ok, men man får väl ändå välja skola fritt oavsett vilken förskolan man går på? Min äldsta son går på Banslättskolan och hade gärna velat ha förskola i närheten, men då vi flyttat närmare Tullingeberg nu så hamnade vi väl på Karlavagnen pga det.

• LillaJag76

Hej
    Min dotter har gått på Karlavagnen hela sin förskoletid. Från 13 månader tills hon började skolan.
    Hon går nu i trädgårdsstadskolan, vi "tillhör" den skolan.
    karlavagnen är väl som med alla andra förskolor, det mesta är bra  sedan finns det ALLTID sakder man vill ändra på.
    Vi har kännt oss trygga att lämna dottern där och hon har trivts från första stund...

• pp08

Hur gick det? Tackade du ja till platsen?

♀ 090619
Svar på tråden Förskolan Karlavagnen Tullingeberg