• Anonym

Suga av tandborsten?!

gör du det? Alltså när du borstat färdigt? Så vattnet försvinner?

• Svar på tråden Suga av tandborsten?!
  • Nape

Nej, aldrig hört talas om, hahahaha. Låter roligt. *försöker tänka mig hur det ser ut*

• Tainted

som barn efter att man borstat tänderna och skölt av tandborsten så tyckte iaf jag att det var gott att suga ut vattnet som va kvar på borstdelen innan man la undan.. alltså man håller tandborsten från sidan så borsten pekar rätt in i munnen, inte "suga av" i den bemärkelsen folk kanske tänker på..

• Galatheaa

Min sambo gör det, men jag har alltid tyckt att det känns lite äckligt. Som att man suger i sig en del av bakterierna som man borstat bort från tänderna.

• Cornellia

Nej.

Jag sköljer av tandborsten i kallt vatten och borstar igen, det upprepas några gånger.

• Anonym

Jag gjorde det igår och sambon tittade lustigt på mig. Tanken slog mig då att alla kanske inte gör så ;) haha

• MansonDust

Nej fy.. jag sköljer av med varmt vatten.

flicka -02, flicka -06, pojke -08 & BF Juli -11.
  • Åskan

Ja numera bara typ en gång. Fast när jag var mindre gjorde jag det jättemånga gånger efter varje tandborstning. Det var så gott att dricka lite vatten så tyckte jag

• straw2008

URK fy vet flera som gör så, suger o sörplar på den :O(

Skitäckligt.

Jag sköljer o sen ställer jag den på tork.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Fridayyy
    MansonDust skrev 2011-01-31 08:25:45 följande:
    Nej fy.. jag sköljer av med varmt vatten.
    Jag tror det är mer bakterier i varmt kranvatten än kallt. Man ska ju skölja disktrasan i kallvatten allra sist för att det inte ska bli bakterier i den.
  • MansonDust
    Fridayyy skrev 2011-01-31 08:29:57 följande:
    Jag tror det är mer bakterier i varmt kranvatten än kallt. Man ska ju skölja disktrasan i kallvatten allra sist för att det inte ska bli bakterier i den.
    Varmt är det inte, mer ljummet. Det är nog en vana bara, för jag mjukar upp den med ljummet innan jag borstar, den har jag på kallt för jag gillar inte när borsten är varm.
    flicka -02, flicka -06, pojke -08 & BF Juli -11.
Svar på tråden Suga av tandborsten?!