• zezzan

    Någon som köpt vagn från fritidsportalen?

    Som rubriken säger; är det någon som har handlat vagn från fritidsportalen.se ???? 


    Mamma till 3 huliganer
  • Svar på tråden Någon som köpt vagn från fritidsportalen?
  • MalinEddie

    Vi köpte vår Phil & Ted där och är nöjda med allt!

  • elizinga

    Hej jag köpte min creccent vagn där och är så miss nöjd och om du skulle ha problem så rekomenderar jag inte att du köper där för det enda dom gör är att reparerar vagn felen men du får inte tilbax pengarna eller en ny vagn så köp inte

  • aprilbebis

    vi har köpt därifrån och är jättenöjda. Vagnen kom fort (ca 4 dagar efter beställning). Nästan direkt lyckades vi ha sönder en sak, men fritidsportalen skickade en reservdel direkt utan krångel.

  • Ina02

    Hej, jag har handlat från Fritidsportalen vid två tillfällen, vagn och en resesäng, jag är helnöjd, dom är trevliga och har håller mycket hög servicenivå. Var och kikade i deras nya butik i Solna, den var jättefin. Köpte en kul komposterbar Potta som jag ska ge bort till en kompis nu till helgen, jag rekommenderar både Fritidsportalen för vagnköp och pottköp!
    Skrattande

  • gellabella

    Ja, men det var ett tag sedan... Köpte P&T Sport årskiftet 07/08 och vi är supernöjda både med vagn och affär. Ett av hjulen var skadat och de skickade ett nytt utan krångel. Helnöjda med köpet. 

  • JohnnyBoy22

    Köp inte! Vår vagn gick sönder efter 11 månader och de svarar inte och vägrar att hjälpa oss. Ett gäng skojare

Svar på tråden Någon som köpt vagn från fritidsportalen?