• annica85

Vart går gränsen?

Jag o min sons pappa delade på oss när sonen var 6 månader, och sen dess har inte vatt annat än ett helvete. Pappa klagar,gnäller och anmärker på allt, bråkar om allt som, och finns det inget att bråka om så hittar han alltd på något nytt.. Han ska ha info om allt, hur mycket ska man behöva redovisa för pappan fär att han ska vara umgängesförälder. Han ljuger, hittar på saker och ja rent ut sagt jävlas bara och detta har hållt på i 3 % år nu, nu e sonen 4 år och jag känner bara att jag orka inte mer.  Socialen har fixat en kontakt person men vad hjälper det när pappan hittar på saker och hittar fel hos kontaktpersonen och och nu istället skickar brev till mej och bråkar.
    och samarbetssamtal e också testat men då satt han fint o höll med på mötena och sen ringde och skällde dubbeklt upp privat i stället.

Men det finns väl ingen som bryr sej om föräldern, nä visst han slår inte sonen, men trots att han vatt hos pappa varannan helg ända sen han va 6 månader så säger han fortfarande varenda gång att han inte vill och han blir även påverkad att att han ser hur jag mår av detta..

Vad ska man ta sig till, kan inte ha det såhär i 14 år till

Svar på tråden Vart går gränsen?