min kille juckar på mig hela tiden
Hej!
Har ett litet problem som jag behöver få bukt med och det är min dryga sambo:) Alltså han är underbar på alla vis, men han är som en pubertal mellanstadiekille på ett sätt...
Han ska alltid tafsa på mig och det är inte alltid sexuellt, utan mer som en grej. T.ex. han säger hej och man får en puss när han kommer hem från jobbet och sen bara mååååste han klämma lagom hårt på ena bröstet också.
Eller så står jag och plockar ur diskmaskinen eller lutar mig framåt i något annat ärende och då passar han på att låtsasknulla mig bakifrån, ofta är jag oförberedd (hur konstigt det än kan låta, jag borde ju vara van) och ofta kanske jag slår i huvet i väggen eller tappar balansen, inte så att jag gör illa mig men det är f-n så irriterande.
Kan dra fler exempel, men det är av den typen, liiite för hårda klappar på stjärten eller lite för mycket tuttkläm eller torrjuckning mot ett lår när jag ligger och läser osv.
Vi har barn ihop och har vart tillsammans i ca 5 år. är båda kring 30. Han tycker att jag borde vara glad att han är så kär i mig säger han, och det är jag väl också, men nån måtta får det vara...
Finns det fler som varit i min situation? Hur har ni fått era män att fatta att det kanske inte är så kul jämt?
Kan bara förtydliga att detta är inte sååå farligt, men ändå drygt stundtals när det blir för mycket, sen vill jag inte att vår son ska lära sig att det är så man beter sig mot tjejer, tänk om han blir värsta tafsaren i skolan, hemska tanke!