• Anonym (mörbultad)

min kille juckar på mig hela tiden

Hej!

Har ett litet problem som jag behöver få bukt med och det är min dryga sambo:) Alltså han är underbar på alla vis, men han är som en pubertal mellanstadiekille på ett sätt...

Han ska alltid tafsa på mig och det är inte alltid sexuellt, utan mer som en grej. T.ex. han säger hej och man får en puss när han kommer hem från jobbet och sen bara mååååste han klämma lagom hårt på ena bröstet också.

Eller så står jag och plockar ur diskmaskinen eller lutar mig framåt i något annat ärende och då passar han på att låtsasknulla mig bakifrån, ofta är jag oförberedd (hur konstigt det än kan låta, jag borde ju vara van) och ofta kanske jag slår i huvet i väggen eller tappar balansen, inte så att jag gör illa mig men det är f-n så irriterande.

Kan dra fler exempel, men det är av den typen, liiite för hårda klappar på stjärten eller lite för mycket tuttkläm eller torrjuckning mot ett lår när jag ligger och läser osv.

Vi har barn ihop och har vart tillsammans i ca 5 år. är båda kring 30. Han tycker att jag borde vara glad att han är så kär i mig säger han, och det är jag väl också, men nån måtta får det vara...

Finns det fler som varit i min situation? Hur har ni fått era män att fatta att det kanske inte är så kul jämt?

Kan bara förtydliga att detta är inte sååå farligt, men ändå drygt stundtals när det blir för mycket, sen vill jag inte att vår son ska lära sig att det är så man beter sig mot tjejer, tänk om han blir värsta tafsaren i skolan, hemska tanke!

• Svar på tråden min kille juckar på mig hela tiden
  • Anonym

Det är overhuvudtaget olämpligt att göra det om man har barn i närheten. Du får tala om det för din man och att han får vara lite mera finkänslig, du är ingen leksak eller objekt.

• Anonym (mamma)

sådär gör min karl oxå fast inte framför våra barn då såklart. men han har väldigt svårt att låta bli att trycka sig lite extra nära om man ligger och kramas eller så frågar han typ i tid o otid om jag är "lite sugen på att ha lite kul ikväll"....

jag är iförsig inte en jätte sexuell person och speciellt inte nu när vår bebis bara är 3månader....mina tankar och tuttar (!) är för någon annan just nu men det har han svårt att förstå. han tycker jag är jättekonstig som inte kan ställa om från att vara en ammande mamma till att bli en tiger i sängen....är jag konstig???

• Pyrro_b

Haha....ursäkta:)
    Bortsett från att det inte får vara så grova saker inför er son naturligtvis så VAR GLAD!

Jag älskar när min man kommer hem och leker lite med fingrarna i min urringning eller ger mig ett nyp i rumpan eller för den delen torrjuckar:)

Vi har också varit ihop 5 år och det är väl härligt när det finns lite lekfullhet kvar i vardagen?!

• sextiotalist

Jag håller med dig, det är väldigt mellanstadiebeteende. Det är något som jag inte uppskattar. De få gångerna som sambon har gjort har jag sagt att det känns som jag inte är värd mer än ett billigt fnask. Eftersom det inte fick den reaktionen han hade hoppats så blev han mindre mellanstadiepojk och mer man.

• Anonym (Juckar också)

Jag gör likadant mot tjejen. Vi har varit ihop i över 6 år, men jag är som nykär fortfarande. 

Jag skulle ju inte göra det bland folk eller när några barn såg på, men när det bara är vi tycker jag inte det är så farligt. Ibland vill hon inte och då respekterar jag det, men för det mesta bryr hon sig inte. 

• Lovey

Det låter faktiskt lite fjantigt och omoget. Jag hade också blivit irriterad. Vad säger han när du tar upp det? Nöjer du dig med svaret han ger om du tagit upp det eller fortsätter du argumentera emot det hela så att han verkligen förstår att du menar allvar?

Visst att man skojar ibland och så, men blir det för ofta är det ju mest jobbigt. 

• Lovey
    Anonym (Juckar också) skrev 2011-01-31 16:10:11 följande:
    Jag gör likadant mot tjejen. Vi har varit ihop i över 6 år, men jag är som nykär fortfarande. 

Jag skulle ju inte göra det bland folk eller när några barn såg på, men när det bara är vi tycker jag inte det är så farligt. Ibland vill hon inte och då respekterar jag det, men för det mesta bryr hon sig inte. 
    Varför känner du behov av att göra så? 
  • Anonym

Har levt ihop med 3 killar och de har gjort så alla 3. Ibland är det lite kul och man känner sig väl lite eftertraktad typ. Men det är inte direkt upphetsande och sexigt. Det får knappast effekten att jag blir kåt och vill ha sex. Killar verkar vara rätt kassa på att visa åtrå och sexlust på ett sexigt sätt.

• Anonym

Min är exakt likadan, visst kan jag tycka att det är irriterande ibland speciellt när man ramlar fram av att man fått en juck i baken eller att han slickar mig i örat..Som by the way e det värsta jag vet, fast han gör det ju på ett skoj och lekfullt sätt. men vi är nog lite retfulla mot varandra i störta allmänhet, det är bara så vi är. Tycker det är lite charmigt att man förtfarande är såna efter att varit gifta i ett antal år.

• upnorth
    Anonym skrev 2011-01-31 16:31:43 följande:
    Min är exakt likadan, visst kan jag tycka att det är irriterande ibland speciellt när man ramlar fram av att man fått en juck i baken eller att han slickar mig i örat..Som by the way e det värsta jag vet, fast han gör det ju på ett skoj och lekfullt sätt. men vi är nog lite retfulla mot varandra i störta allmänhet, det är bara så vi är. Tycker det är lite charmigt att man förtfarande är såna efter att varit gifta i ett antal år.
    Gör som ett av mina ex gör jucka tillbaka och klämn där nere vid tillfällen då han inte vill det alternativt ge honom en smäll på handen.
Svar på tråden min kille juckar på mig hela tiden