herpes eller svamp??
Hej, är i åttonde månaden och har senaste veckorna haft problem med sveda och klåda kring underlivet. Nu har det eskalerat och jag är rejält röd och irriterad, på sidan om blygläpparna (utsida) har jag fått som rödprickiga utslag som vätskat lite när jag rivit på dem. Jag är även väldigt svullen, underlivet känns som ett jävla babianarsle! Smärtan har nu spridit sig upp mot bakre regionerna och jag har ont runt anus och ovanför anus. Är som sår där, kan inte komma åt och se (inte ens med spegel) eftersom magen är i vägen men det måste vara sårigt för det svider som tusan och jag kan inte sära på skinkorna utan att det gör satans ont.
Har nu köpt pevaryl eftersom jag tänkte att det nog var en jäkla svampinfektion jag fått men läste nu om herpes och det verkar ju stämma bättre. Min fråga är då: Hur kan jag ha fått det?? Har haft samma partner i sex år och vad jag vet har ingen av oss tidigare haft herpes.
Ska till bm om två veckor och ska väl fråga då men det känns inte kul att behöva visa om härligheten kan jag ju säga.