Svettas man eller fryser man vid tecken på graviditet?
Varför skulle man göra det?
Det kan man göra utan att det är ett specifikt tecken på graviditet
har hört att man har högt nånting som kan göra att man svettas om man är gravid vet inte vad det heter, nånting jag hört talats om
Svettas... Fast det gjorde inte jag förran i slutet av graviditeten.. =)
Låter inte som étt gravidtetstecken.
frågar här om nån haft dessa symtom?
jag frös i början på min graviditet, riktig frossa ibland, det är nog olika :)
jag både svettas och fryser mest på natten mensen är Bim 4 dgr
Jag svettades som en galning, hade riktiga vallningar innan jag visste att jag var gravid.. sen har det varit lugnt ett tag och nu i v 29 så svettas jag som en gris sen några veckor tillbaka
Ja jag svettas också som en galning vissa tidpunkter är på bim ca 4 dgr, men vågar inte ta ett grav test än är rädd att det ska visa negativt.
Jag svettades..fast det var för all extra vätska jag gick och bar på i slutet av graviditeten i högsommarvärmen. Märkte inget från första början.
Jag kollade fem dagar efter att mensen skulle komma, och då fick vi vårat efterlängtade plus
Jag håller tummarna för dig!
jag svettades i tre natter i streck o madde pyton och visste inte vad d var for fel pa mig...samtidigt fros jag oxa...plussade efter 1vecka :)
haller tummarna for dig
Den är bim från och med datum: 28:e , jag är jättenervös längtar efter barn jättestarkt. Glad för din /eran skull är det första barnet?
Ja det är mest händerna och fötterna som fryser men svettas mest nu det är är andra barnet för mig isåfall.
Kommer ihåg varenda sekund av hur det känns att vänta å vänta å vänta..
För oss är det första barnet, det tog oss 3 år att bli gravida, så när jag väl blev gravid så fattade jag inte
eftersom jag hade skjutit bort det ifrån mig, jag mådde riktigt dåligt över att vi aldrig lyckades, så min familj och vänner fattade innan mig att det var nånting Eller dem vågade kanske tro och hoppas mer än jag gjorde..
Det var en fredag som jag insåg att jag faktiskt kunde vara gravid, och då beställde jag hem ett gravtest som kom på måndagen..
Jag har aldrig någonsin varit så nervös eller livrädd i hela mitt liv.. Vågade inte kolla på det där jäkla testet..
Alltid annars hade de ju varit negativa.. Så när jag kolla och det står GRAVID höll jag evigt på att tvärdö!
Jag var så chockad så jag satt på toalettstolen och grät, hihi!
Jag hoppas innerligt att du också får ert efterlängtade plus nu!
Det var tre år sen jag var gravid senast så jag förstår din längtan, jätteglad för er skull Man ska njuta ordentligt av sin första graviditet och ännu mer sen när barnet kommer, njut av varenda sekund man ammar å har barnet på sin mage eller arm, ler.Jag ska vänta ca bim 4 dgr till då gör jag ett test för då är jag nog nästan helt säker.
Jag kan tala om att när jag var i vecka 3 så fick jag enorma svettningar när jag var och promenerade vid tännforsen men stora upp och nerförsbackar. Nu snackar vi inte lite klibbig utan jag var sjöblöt överallt! Jag fattade ingenting! (Visste inte att jag var gravid) var tvungen att ta av mig alla kläder på toa och torka av mig! Inte fräscht! Sen började jag svettas DIREKT när jag klivit ur duschen. Då började jag misstänka att det var ett pyre i magen.