• AnnCamilla

Någon frissa där eller annan som är duktig på detta området?

hejhej

Igår var jag hos frissan, hon klippte upp mitt hår och gjorde mig så snygg hon använde en "föntratt" som hon kalldade det, hon satte den på hårfönen och lade in håret i den och höll ett tag och mitt fina fall i håret kom fram och håret blev lockigt och fint.
    Hon sa du kan köpa en sådan här föntratt själv och sätta på din fön....
    jag frågade på Åhlens om de hade lösa sådana men de hade de inte. Jag frågade på Panash om det sålde lösa sådana men det gjorde de inte heller, men de tipsade mig om att Claes Olsson hade något paket med fön och en sådan till för bara 69:
    Min man på Claes Olsson idag och köpte denna till mig...
    Nu när han kom hem med den blir jag osäker på om det är en sådan frissan hade?? Finns det bara en sådan typ???

www.clasohlson.se/images/products/S/lo/B/344399B_X_2005-06-27_085759.jpg

• Svar på tråden Någon frissa där eller annan som är duktig på detta området?
  • TheBlueRose

Japp det är en sån dom använder sig av. Vissa har mer piggar i själva "skålan" så att säga. Men det har mindre betydelse.

• AnnCamilla

Wow vad snabb du var på att svara
    Tusen tack för ditt svar

Blev lite orolig och funderade på om jag skulle lämna tillbaka den, började fundera på om det var piggar på hennes och tyckte henns var mer "trattaktig" än den här

Tusen tack igen

• TheBlueRose

Snabb å snabb
    Det tog ju 3min sedan ditt inlägg kom in ju .

Jo, vissa trattar är mer "skålade" än andra. Då jag hade längre hår, så har jag provat på både djupare å mindre skålade trattar. Å, dom funkar lika bra båda två.

• AnnCamilla

Jaha okey vad bra att du förklarar för mig, nu vet jag TACK
    Då gör det att håret blir lockigt eller vad ska man säga???

• TheBlueRose

Japp, eller få volym i håret.

• AnnCamilla

Ja precis
    Tusen tack igen

Svar på tråden Någon frissa där eller annan som är duktig på detta området?