• yousou

Svarar ni i mobilen när den ringer under sex?

ska bli intressant och se hur folk svarar =)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Svarar ni i mobilen när den ringer under sex?
  • Anonym

Det beror på - är inte barnen hemam och det är de som ringer svarar vi men inte annars...

• redneck girl

det brukar vi inte göra

• misplacedname

Det händer oftare än det borde.

• LillaTanten

Jag har svarat en gång när det har varit tätt upprepade påringningar och jag kollade och såg att det var en av mina ungar som ringt varje gång, då blev jag lite orolig och svarade - i vanliga fall avbryter jag inte för att svara  varken på den eller på hemtelefonen eller öppna dörren 

Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • Anonym

Nej.

Vi har inga mobiltelefoner i sovrummet.

• Mantrasina

Svarade nej. Generellt sett inte, om jag inte väntar ett väldigt viktigt samtal, eller om det ringer upprepade gånger tätt ihop. Fast oftast är telefonen långt bort och utom hörhåll.

• Lellebror

Det har hänt.
    Roligaste är när dom frågar vad man gör ( beror naturligtvis vem det är som ringer ) och man svarar knullar. Blir så tyst då.
    Hände även en gång då vi glömt låsa dörren och min fd chef kliver in. ropar " hallå någon hemma" och jag svarar japp, " vad gör du då?" knullar svarade jag, han trodde mig inte förräns jag dök upp i hallen med kondomen sittande på plats på drulen.
    Han bara skrattade och sa att han kommer tillbaks om en timme ;)

• Anonym

Tycker om när hon svarar och kuken är kvar inne också fortsätter man att slow knulla lite sakta.

• Anonym

Endast om jag vet att det är något viktigt.

• Anonym (Självklart!)

Jag brukar passa på att ringa ett par samtal under tiden, man ska ta vara på sin tid. Funkar bäst med headset eller snäcka.. om man inte kör missionären förstås;)

• Anonym

Nepp. Det gör inte min pojkvän heller om det inte är från jobbet för då måste han svara.

Svar på tråden Svarar ni i mobilen när den ringer under sex?