• AnnaLund

Wet-sex

För något år sedan hände något som jag egentligen borde skämmas för. Vid ett månadsskifte var jag på banken för jobbets räkning. Jag var verkligen inte ensam utan det var en himla massa människor, framför allt pensionärer och några mammor med barn. Jag väntade tåligt på min tur medan jag kände att jag blev mer och mer kissnödig. Ordnade med det jag skulle och sedan sprang jag tillbaka till jobbet för att hinna in på toa. Hann dessvärre inte helt fram utan kissade ner trosor och strumpbyxor. Som tur var skulle jag gympa på eftermiddagen så jag hade ett ombyte av trosor. När jag berättde denna händelse för min kille sa han till min fasa att han tänder lite på kiss-sex och frågade mig om jag inte kunde kissa på mig i trosor och strumpbyxor medan han tittar på och runkar. Till en början var jag reserverad men numera accepterar jag att göra det emellanåt för honom. Min fråga är om det är någon annan som har samma böjelse som min kille eller finns det någon tjej som gillar att kissa på sig?

• Svar på tråden Wet-sex
  • Tussetösen

well inte direkt... men det är ju kul att ni hittat er grejj... grattis...!

• Anonym (lovely)

har själv blivit kissad på och i många ggr och älskar det.
    You go girl!

• Anonym

Nä jag har inte denna böjelse. Jag ville bara säga att så länge det känns okej för dig så gör det, men gör det inte bara för att din kille vill det!

För mig får fok göra vad dom vill i sovrummet och jag tycker inte att du skall kämmas för det om du tycker om det!

• felle 3

men kissar du ner byxor å golv/säng var än du gör d??låter inte mysigt å inget jag skulle vilja prova..

• Anonym (Evina)

Min föredetta frågade flera gånger om han kunde få kissa på mig, avböjde vänligt men bestämt och har inte ångrat det, förstår inte varför man gillar det, men accepterar att andra gillar det!

• Anonym (nej tack)

Lovely, vad menas med "i"?

Mitt ex fragade om han fick kissa i mig men jag fattade aldrig vad han menade och avbojde vanligt men bestamt.

• Anonym (lovely)

ja innuti mig,,,i min mun och f*tta *ler*

• AnnaLund

felle 3: Jag är i badrummet (i badkaret eller över toan) eller utomhus när jag gör det. Har kort kjol på mig och är i strumplästen eller med sandaler. Lyfter upp kjolen och låter kisset komma när jag står bredbent eller sitter på huk.

• Anonym

AAAA!! Lovely.
    Det är ju riktigt äckligt!

• Tussetösen

mår verkligen kroppen bra av att få kiss i fel hål så att säjja...?? och blir man inte sjuk...

Svar på tråden Wet-sex