• majbarn 2011

Hyra babyskydd i växjö

Hej
    Jag har nu försökt kolla upp möjligheterna i växjö att hyra babyskydd men hittar ingen info någonstanns. Vet att landstinget hyr ut men vart ska man vända sig? Hur mycket kostar det? och vad är det för babyskydd? finns det möjlighet att hyra bas till också. i mitt letande har jag sett att andra landsting har de...

Babyproffsen hyrde ut men det blev så dyrt så då kan jag lika väl köpa nytt. Finns de några andra möjligheter i växjö?

Tacksam för svar

• Svar på tråden Hyra babyskydd i växjö
  • Sally09

Det är skitdålig info om det jag vet! Lättast är nog att åka till sjukhuset och fråga i receptionen, min man gjorde det när vi låg inne på patienthotellet och det gick att fixa på en gång. jag följde ju inte med men han hade fått gå igenom någon korridor till något avlägset förvaringsrum där de förvarade babyskydden. man betalar en summa (några hundralappar var det då) och får då själva stolen och klädsel. klädseln får man behålla sen och kan använda nästa gång. man skriver på ett kontrakt där man binder sig att lämna tillbaka stolen inom 9 månader och det är kostnadsfritt att byta in stolen mot en ny om den blir krockad, tappad osv.

♥ (¯`°?.¸ ♥Sally 090611 - BF 110730♥¸.?°´¯) ♥
  • majbarn 2011

Ja de är väl så man får göra... Får väl vänta tills man blir ledig på dagtid. just nu jobbar man ju hela dagarna så man kommer ju inte dit när de fortfarande jobbar...

Svar på tråden Hyra babyskydd i växjö