Porrbilder- Ska jag lita på han???
Vad ska jag göra? Min sambo hade porrbilder på en tjej som jag vat han har kontakt med. Och jag vet vem hon är. Jag hittade bilderna i datorn av en slump. Och jag har ställt han mot väggen. fick svaret av han att det var hon som skickat dom av fri vilja. och att han hade tänkt ta bort dom. Och när jag frågade varför dom var sparade i en mapp i datorn sa han att det var en konstig fil på dom som han var tvungen att ladda ner med bilderna. Och han hade döpt bilderna som annar skulle ha haft ett nummer. Han påstod oxå att dom hade kommit samma dag när jag var på jobbet men dom var daterade flera dagar före.
Jag sa då till han att jag inte ville att ha skulle ha kontakt me denna tjej, men har nu sett att han har det, även fast han har sagt att hon varit spärrad på han msn och han säger att dom inte har någon kontakt. Men tydligen har dom det.
Nu är det så att jag är gravoid och jag vet inte om jag vill ha ett forsatt förhållande med han. Änså länge är jag tidigt gravid (5veckor) så jag vet inte om jag ska forätta mitt förhållande med barnets far eller om jag ska göra abort och lämna honom??? Jag vill inte vara en ensamstående mamma.