• Anonym

Porrbilder- Ska jag lita på han???

Vad ska jag göra? Min sambo hade porrbilder på en tjej som jag vat han har kontakt med. Och jag vet vem hon är. Jag hittade bilderna i datorn av en slump. Och jag har ställt han mot väggen. fick svaret av han att det var hon som skickat dom av fri vilja. och att han hade tänkt ta bort dom. Och när jag frågade varför dom var sparade i en mapp i datorn sa han att det var en konstig fil på dom som han var tvungen att ladda ner med bilderna. Och han hade döpt bilderna som annar skulle ha haft ett nummer. Han påstod oxå att dom hade kommit samma dag när jag var på jobbet men dom var daterade flera dagar före.

Jag sa då till han att jag inte ville att ha skulle ha kontakt me denna tjej, men har nu sett att han har det, även fast han har sagt att hon varit spärrad på han msn och han säger att dom inte har någon kontakt. Men tydligen har dom det.

Nu är det så att jag är gravoid och jag vet inte om jag vill ha ett forsatt förhållande med han. Änså länge är jag tidigt gravid (5veckor) så jag vet inte om jag ska forätta mitt förhållande med barnets far eller om jag ska göra abort och lämna honom??? Jag vill inte vara en ensamstående mamma.

• Svar på tråden Porrbilder- Ska jag lita på han???
  • Smokie

Jag skulle inte lita på honom...Tyvärr!
    Du är gravid och kanske skulle ni prova familjerådgivning och se om det kan svara på din fråga om du ska fortsätta leva med honom.
    Men som du beskriver det så låter det som han är en stor lögnare och bedragare.

• Whilda

Nej jag skulle INTE lita på honom.....

• Suzanna

Skitsnack och dravel. Ni ska ha barn ihop och det är inte ett okej beteende. Jag hade krävt att vi skaffade någon form av samtalskontakt tillsammans. Att börja hålla på sådär nu, det bådar inte gott. Alltså; jag skulle inte lita på honom men däremot ge honom en chans till om han är villig att gå med på dina krav.

• Anonym

Jag känner mig kluven för jag älskar honom. Och han skulle aldrig ha haft en chans att vara otrogen fysigt. Tror jag måste ställa han mot väggen igen.
    Det j**te är att jag inte har ställt han mot väggen om detta på flera månader. (bilderna hittade jag i Maj) och jag känner mig dum om jag gör det nu. Eller är jag inte det??

• Anonym

Suzanna: Super bra svar måste jag säga!!!

Hans beteende är INTE okej!!!

• Suzanna

Nej, hördu, ta tag i detta! Annars blir det ett helvete för dig sen. När bebeisen kommer sen måste du kunna lita på din man och veta säkert att han inte strular bakom din rygg, vare sig det är på datorn eller IRL.

• Anonym

Jag hade gjort slut. Killen är inte att lita på. Hans ursäkter är bara försök att lura dig.
    Man ska vara tillsammans med någon som respekterar en och bryr sig om en. Att ha porrbilder på en annan tjej i datorn är inte ett tecken på kärlek. Om du stannar kvar hos honom kommer du att bli olycklig, tror jag.

Jag har själv varit sambo med en kille i tre år som hade ett liknande beteende och det blev inte bättre.

• Anonym

Det känns inte som om jag kan lita på han för att jag nu kommit på med att ljuga för mig. och jag tål inte löngnare.

Det är ju jobbigt oxå nu när jag väntar hans barn.

Ska jag skriva ett mail till henne?? jag vet hennes mail. Ska ja ställa henne mot väggen oxå???
    Hon gör mig oxå så arg. Hur kan man som tjej skicka porrbilder på sig till en kille som man vet har ett förhållande?? Skönt iaf att hon bor över 50 mil bort!!!

• Anonym

Någon annan som har liknade problem som jag?

• Suzanna

Mitt ex var en kille som hade massa porrbilder på datorn, adresser till en massa olika callgirls i den stad han bor i, samt hade kontakt med en tjej bakom min rygg som jag senare fick veta han varit otrogen med.

Jag förlät, kär som jag var, och idag ångrar jag att jag inte bara bad honom dra åt helvete. Han var inte värd det. Alls. En man som respekterar mig och värderar vad jag är och har att ge, skulle aldrig behandla mig på det viset. Så ser jag det.

• Anonym

Åter kommer när jag tagit itur med detta

• maddie

Kasta ut honom!!!

Jag vet att det blir krångligare när ni ska ha barn, men ärligt FÖTJÄNAR DU INTE BÄTTRE!
    Det tror jag helt säkert att du gör!

• Malibecka

Det är meningslöst att skriva ett mail till henne, tycker jag.

Det är ju han som bedrar dig och det är honom du ska gå på. Försvinner hon står det ju miljarder andra tjejer på kö om han tar kontakt.

Du skriver att han inte har en chans att vara otrogen fysiskt. Glöm det om du inte är garanterat att hitta fler att älska. fastkedjad vid honom. Den som vill vara otrogen hittar tusen tillfällen.

Den tid du ligger inne och föder ert barn kommer han garanterat att vara lös och ledig ju.

Vänta med att skaffa barn tycker jag. Han är inget att hålla i handen i nöd och lust.
    Du kommer garanterat att hitta fler att älska.

• Anonym

Jag har också varit där fast inte riktigt som du ändå.... Min kille var otrogen mot mig i början av vårat förhållande och därefter har han strulat till det igen (inte otrogen men telefonkontakt) Jag bröt upp vårat förhållande men han ville ha mig tillbaka och det fick han jobba ordentligt för!

Men nu har vi (efter uppbrottet) varit tillsammans i 6 år och har barn ihop och visst ibland kan jag känna mig osäker på om jag kan lita på honom men jag älskar honom och vill leva med honom.

Det jag ville få sagt är att man kan bättra sig och det kan även din kille om han älskar dig! Ni MÅSTE reda ut detta innan ni bestämmer er för barn för det är en stor test på ett förhållande!!!!

Lycka till!

• I wannabe

Du är gravid och han har mage att hålla på sådär
    Nej, jag skulle inte lita på honom

Svar på tråden Porrbilder- Ska jag lita på han???