• Anonym (fisnödig JÄMT)

mina äckliga fisar sabbar hela jävla förhållandet snart är det över

fiser hela tiden och de stinker ruttet ägg blandat med sur mjölk OCH för gammal levergryta.

föreställ dig den doften om du kan.

min sambo säger att det luktatr som om någon dött i mig. fy faaaaaaan!!

det stinker verkligen och pinsamt är det.... överallt bland folk går jag o släpper mig, brukar ställa mig bredvid nån gammal kärring i affärer me mycket folk så tror dom det är hon istället för jag

nä fy fan det här är inte roligt min sambo äcklas av mig det är nog nåt fel på mig

nån mer som fiser så jävla illa så det inte går va i rummet?
    under en hel kväll i sängen framför en film så fiser jag kanske 100 gånger. ÄR DET NORMALT ÄR MIN FRÅGA DÅ LIKSSOM????

• Svar på tråden mina äckliga fisar sabbar hela jävla förhållandet snart är det över
  • Anonym

Nej, det är inte normalt.
    Jag fiser också, men inte hundra gånger under en film och även om det kanske inte alltid luktar gott så luktar det inte hur illa som helst.
    Det beror lite på när man tömde tarmen sist.

Du får fundera över vad du äter och försöka äta mer mat som man inte blir fisig av (man blir fisig även av mycket godis, sött osv).

• Josse112

Kanske du är laktosintolerant? Har du ont i magen också?

• Anonym (...)

Du kanske ska höra med en läkare och se om det har med något medicinskt att göra.
    Det går säkert att fixa, med hjälp av vård eller annan diet.

• Anonym (fisnödig JÄMT)

ja för det här funkar inte min pojkvän äcklas av mig han tänder knappt på mig längre. för dom stinker verkligen REJÄLT me(( uuuusch spyr bara ja tänker på det))

• Anonym

Dra ner på kolhydraterna, kolla om det kan vara laktos som spökar. Du får utesluta vissa maträtter och livsmedel och se om det påverkar fjärtandet.

När jag äter LCHF så fjärtar jag absolut ingenting.

Vad äter du för mat? 

• Tess26

du måste nog tänka över vad du äter! Ät fibrer o inte enmassa onyttigheter. fibrer frukt!! o rör dig . gå en promenad på minst 30 minuter per dag.

• Miss Lau

Gå till en läkare, för det är inte normalt.

• Anonym

Nej, det är det inte. Det beror på att du äter mat som din mage inte tål. Det kan vara bönor, för mycket fibrer, vitlök, råkost, grönsaker, du kanske inte tål mjölk eller bröd. Prova med uteslutningsmetoden eller kan du kanske besöka doktor så du får lite prover tagna. Ditt problem är inte moraliskt utan medicinskt.

• Anonym (fisnödig JÄMT)

nej jag har kollat både gluten och laktos....tål allt... är inte det... vet inte vad det är för fel på min mage och tarmar :(( står inte ut. än mindre min sambo som måste lukta på dom vareviga kväll !
    han tycker inte det är roligt. han blir nästan förbannad på mig och brukar sova i soffan numera så han slipper odören

• PAOW

kontakta vårdcentralen, det finns hjälp mot extremt gasig mage sen kan dom kanske utreda varför dom luktar som dom gör
    pinsamt kanske men värt att göra för o rädda din relation kanske

Svar på tråden mina äckliga fisar sabbar hela jävla förhållandet snart är det över