Han drar vita lögner hela tiden....
Jag och pojkvännen har varit ihop i 3½ år, haft gnabb fram och tillbaka o svårigheter men som vi tagit oss igenom. Jag har en tid nu känt mig stark och känt som, "fan, vi klarar det här." ... Sen poff, nu idag.. En vit lögn. Tack.. Han ljuger om småsaker, kan vara vad som? Men jag kan inte alltid "sätta dit honom", men jag känner när något är fel. Som idag, han skulle hem från sin utbildning och sa att han åkte med en. Personen han sa, stämde inte. Han ljög.
Jag har fått dålig tilit till honom efter allt, och har försökt bygga upp det igen, det började gå bra och jag började känna att jag kan lita på honom, tills det här idag igen... :(
Blir förtvivlad. Jag hatar det här!
Någon mer som haft någon partner som dragit vita lögner lite då och då? Ofta gör dom ju det bara för dom tror att situationen blir bättre av det.. Men jag vet inte, de tänker inte på konsekvenserna alls..?
Jag tyckte det här bara var så jäkla olämpligt nu när jag började komma igång o lita på honom. Han visste ju om det också :( Besviken..
(våra tidigare svårigheter har inte handlat om att han ljugit utan andra saker, som ändå påverkat min tillit)
Hur har ni som haft sånna här killar, fått dom att sluta ljuga ? Och VARFÖR gör man det :( Allt jag önskar är ärlighet.. även i de små sakerna. Jag kräver inte att veta precis allting om honom. Men jag gillar inte att man ljuger om vardagliga saker. Jag kan ju aldrig veta säkert då. Hoppas ni förstår mig och inte tycker jag är en gnällkärring, för det är jag inte. Nu har jag inte läst igenom mitt inlägg igen, så det kanske är lite luddigt skrivet..